AT1S Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Whend o I become crew?! Jeg synes jeg har deltatt en del i denne fine klubben, med mange gode bilder Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 «Julebruskongen er teit, dere er teite, jeg er tøff som skriver i denne tråden, se på meg, jeg bare måå ha oppmerksomhet». 7131257[/snapback] HAHA bra jobba, du blir et utmerket Crew medlem. Jeg tror jeg gir deg tittelen Crew og konfronteringsansvarlig :!: Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 'Jeg skal slutte alt sosialt liv og kun se på Egil hele døgnet, har alerede sluttet på sgula! han er kongen for meg... Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Whend o I become crew?! Jeg synes jeg har deltatt en del i denne fine klubben, med mange gode bilder 7131267[/snapback] jeg gjør deg straks til SUPER-VIP og deretter crew, men må være litt kritisk til oppgraderinger vis ikke blir alle VIP. Men du blir snart SUPER-VIP ihvertfall Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det som er litt ironisk er at trådstarter barre setter alle på medlemslista på første post når de legger et innlegg i tråden, uansett innholdet av deres innleg. Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Det som er litt ironisk er at trådstarter barre setter alle på medlemslista på første post når de legger et innlegg i tråden, uansett innholdet av deres innleg. 7131311[/snapback] Jeg skrev at alle som skriver i tråden blir medlem Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Alle er så domme som ikke liker egil..! han er jo kongen! slutt å plag de som har laget siden.. dette er jo seriøs buissness! SLUTT MED DETTE TULLET! Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 jeg vil bli med i klubben!! =) hehe...genial mann....drikker mer julebrus enn meg faktisk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Husk på at eventuel personhetsing fører til stengt tråd.. Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Husk på at eventuel personhetsing fører til stengt tråd.. 7131400[/snapback] Jepp det er jeg klar over. Denne tråden er ment som en hyllest til en genial mann, ikke for å latterligjøre han, håper alle medlemmer greier å overholde disse reglene, vis ikke ødelegger dere for oss andre. Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Husk på at eventuel personhetsing fører til stengt tråd.. 7131400[/snapback] Jepp det er jeg klar over. Denne tråden er ment som en hyllest til en genial mann, ikke for å latterligjøre han, håper alle medlemmer greier å overholde disse reglene, vis ikke ødelegger dere for oss andre. 7131444[/snapback] Jeg håper alle kan holde disse reglene.. Han er jo sjef.. Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 95 medlmmer nå. BAre 5 til nå så er vi 100 Lenke til kommentar
EinarSukkerfri Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Respekt til klubben Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Nå har jeg lagt ut intervjuet med julebruskongen på første post nede i bunnen. interjuet er gjort av meg og Arielfaaland. Lenke til kommentar
jajafon11 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Han er jo en kul kar han da så jeg melder meg in i fanklubben jeg Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Egil er go`mannen! Endret 23. oktober 2006 av arielfaaland Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vil gjerne bli fjernet fra lista over medlemmer i "fan-klubben". "Hyllesten" og bildene gjør det hele så ironisk at det grenser til personhets av mannen. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vet at det er mange som er ironiske her, men jeg liker faktisk julebruskongen, og prøver ikke å sverte hans navn med å komme med lovord jeg ikke mener. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er med! PS En viktig detalj mangler i sitatet: "Dette her er ikke julebrus i det hele tatt!" Han sier "Detta herre her er overhodet ikke julebrus i det hele tatt!" Skikkelig fett smør på flesk-uttrykk. Og selvsagt: "Terningkast?" "EEEEEEEEN!! Garrantert." Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mer smør på flesk: «Her har vi sjuhundråfem liter, eller med andre ord, sjuåførti kasser, om du vil». Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå