AT1S Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Kan du være vennlig å rette på navnet mitt, hvorav det står feil på maleriet mitt? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hei og hopp, alle julebruskongen-fans! Jeg presenterer dere: Hvor er Julebruskongen? Endret 22. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fant'n :D i høyre hjørne.. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Dæven! Det var en rask en! Quote: Jeg har liksom jul hele året jeg da vettø! Endret 22. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hahaha Jævla genialt Har fikset navnet nå AlexanderHagen;) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Utdrag fra julebrus testen hans: Fredriksen skjernker i julebrus fra Hamar..."Ser nesten ut som sånn, sån dærre sjampanje brus vettu, gjør det. Den, den har samma fargen og sånnt no da." Fredriksen smaker på brusen. Tenker seg om, ler litt for seg selv, smaker omigjen. "Veit du hva min konklusjon er? Detta her, det er over hodet ikke julebrus i det hele tatt..." Rister på hodet. "Det ække det, det smaker ikke no...Det smaker ingenting som har med julebrus å gjøre detta herre her asså. Og det er. Jeg veit ikke hva jeg skal si jeg, det er sånn dærre sjampanjebrus, eller eple drikk eller noe greier." "Det beste skjer i jule!" Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Fant dette i humor-kategorien, i posten "Julebruskongen slår til igjen": Naboen min. \o/ Eller, nesten. Bort vel ikke mer enn 100 meter unna her. Kanskje jeg skal stikke bort og ta hull på bassenget. 7003981[/snapback] Dette må være verdens heldigste person! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Om julebrusen fra Coca Cola: Den har jeg smakt, og veit du hva? Den er helt grusom, den er grusom, smaker som spylevæske, asså. Den gjør det. - Så den vil du rett og slett ikke smake på? Kongen: Den vil jeg ikke smake på engang, asså, den smaker som spylevæske, jeg holdt på å spy, jeg, tok en kjempeslurk av den brusen der sånn. Terningkast? Kongen: ... ... ... Ééén, garrantert! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Legges til som sitat Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her har vi'n jo som cowboy også jo! Dette er brae saker Alexanderhagen Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ny oppdatering: Arang og Ungoliant er oppgradert til V.I.P for sine bidrag. Fortsett slik så blir dere crew eller super-V.I.P 7124314[/snapback] For en ære! Slutte å lage bilder? Aldri! Legger ut noen prototyper av Egil t-skjorter! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Julen bringer gode minner, og ikke minst julebrusen! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Haha geniale bilder alle sammen. Du blir SEMI-V.I.P Alexanderhagen, og Ungoliant blir en Meget sterk kandidat til å bli blandt de to-tre som blir crew i morgen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Oida <3 julebruskongen og jula! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her har vi'n jo som cowboy også jo! Dette er brae saker Alexanderhagen 7125935[/snapback] Syns det er forside bilde da Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Haha julebruskongen sprer seg over alles lepper, og nå går han snart internasjonalt. http://www.metalsludge.tv/phpBB2/viewtopic.php?t=85466 inthenews wrote:I know Norway is not the capitol of the world entertainment business, but you guys have this dude & black metal, & snow, what else?? christmassodaking! FTW Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Egil der han egentlig skulle ha vært! Edit: Slang på enda et bilde. Noen husker vel hvordan den klassiske Donald introen, hvor bare hodet til Donald vises? Endret 22. oktober 2006 av Ungoliant Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Onkel Reisende Egil! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Hahah, bra jobba Ungoliant, du blir [V.I.P+] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå