Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Julebruskongens Fanclubb! - 855 Liter i år!

Plakkulv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha konge, Kezoom. Nå får du lov til å bli V.I.P :D

Edit: Men jeg håper du lager flere uansett om du er V.I.P ;)

Det er så herlig når han selv sier at han er kongen. :D

7121820[/snapback]

Haha ja, skulle bare mangle, han er jo virkelig kongen. Ta tronen fra Harald og gi den til Egil :D

Når vi interjuet han så sa han at 600 mennesker hadde ringt for å snakke med julebruskongen :!:

Endret av Plakkulv
Lenke til kommentar

Og heller var det ikke meg, den er fra den siden jeg linket til to poster under!

Anyways, synes Aass burde hylle julebruskongen med f.eks et diskrè bilde av han på julebrusflaskene, noe ala dette!:

(han gir jo tross alt julebrusen ekstremt god reklame!)

Endret av Ungoliant
Lenke til kommentar

Nye grupper laget: Don og Crew. Til nå befinner kun meg, Arielfaaland og Einarsukkerfri seg i gruppene. De to er medhjelperne mine og er derfor i Crew.

Kun de som viser bra engasjement og lojalitet til klubben få bli medlem av crewet. To stykker vil bli rekruttert til Crewet på Mandag. Hvem det er skal vurderes da, men alle har sjangs.

Endret av Plakkulv
Lenke til kommentar
Jeg stiller gjerne opp! Gleder meg til tiden er kommet for å sendte julekort! Tipper (håper ihvertfall) postkassa hans blir temmelig full da!

7122203[/snapback]

Håper virkelig samtlige medlemmer stiller opp og sender postkort. Kanskje vi inspirerer han til å gjøre flere slike stunt :)

Lenke til kommentar
Håper virkelig samtlige medlemmer stiller opp og sender postkort. Kanskje vi inspirerer han til å gjøre flere slike stunt :)

7122217[/snapback]

For all del! Denne mannen er jo genial! Håper også han fortsetter å lage flere filmer, blir jo snart DVD-utgivesle av det her!

Endret av Ungoliant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...