Fugitive Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 har ikke peil i det hele tatt, men trenger å få formatert harddisk c: jeg har drive å lest rundt om kring får å finne det ut, å er like grønn fortsatt. jeg har satt i os cd'n og restarta pc'n, men ingen ting skjer. den bare starter opp på helt vanelig måte! kan dere hjelpe meg? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du må i Bios og sette CD-rom som "1st boot device" Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Du må i Bios og sette CD-rom som "1st boot device" 7092034[/snapback] hehe, hvordan komme inn i bios? Lenke til kommentar
dypvikz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det skal vell komme opp på skjermen når du starter opp pc`n om hvordan du starter biosen. til meg så skal jeg trykke på "F1" Tror jeg Lenke til kommentar
holvik Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Dette varierer fra PC til PC. Som "dypvikz" sier bruker det å stå tidlig i oppstarten. "Delete" er vel det vanligste. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg har fått gjort masse nå, men kommer til lisens bla bla bla trykk F8 for å godta bla bla bla... , men det skjer ikke noe når jeg trykker F8 Lenke til kommentar
holvik Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg har fått gjort masse nå, men kommer til lisens bla bla bla trykk F8 for å godta bla bla bla... , men det skjer ikke noe når jeg trykker F8 7092442[/snapback] Det var rart, når du har trykket F8 skal installasjonen selvfølgelig forsette. HER er en liten guide, men kan ikke se att F8 greiene er omtalt i den. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg har fått gjort masse nå, men kommer til lisens bla bla bla trykk F8 for å godta bla bla bla... , men det skjer ikke noe når jeg trykker F8 7092442[/snapback] Det var rart, når du har trykket F8 skal installasjonen selvfølgelig forsette. HER er en liten guide, men kan ikke se att F8 greiene er omtalt i den. 7092567[/snapback] . takk, men jeg skal trykke på F8 for godta sånn lisengreie ellerno. å når jeg ikke kommer lenger en det så stopper det jo seg selv Lenke til kommentar
holvik Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Du får starte på nytt. Går ikke å gi seg på første forsøk. Lenke til kommentar
dypvikz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det med "F8" synes jeg høres litt rart ut. Har installert de fleste opperativsystemer på endel pc`er, men kan ikke huske noe om "F8" nei. Men det blir vell skal du se! Guiden som "holvik" la ut link til var genial da. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvis dette står når du kommer inn og skal formatere skal du bare overse det. Trenger ikke gjøre noenting før den kommer til selve formatering og partisjoneringsbiten. Lenke til kommentar
IP Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har du en F-lock-tast som spiller deg et lite puss? Isåfall er du ikke den første. Trykk F-lock før du trykker F8. IP Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg har prøvd å gjøre det flere ganger nå..... å jeg har prøvd å trykke på alt,ctrl,cp lock,alt gr, osv... Lenke til kommentar
holvik Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Stopper det opp på samme sted hver gang ? Du har ikke en annen XP cd du kan prøve med ? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Stopper det opp på samme sted hver gang ?Du har ikke en annen XP cd du kan prøve med ? 7098951[/snapback] ja, skjer det samme vær gang..å nei, har ikke en annen xp cd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå