danielsn Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 hva trenger jeg av? hvilken gps mottaker? Hvilken type minnekort? hvor stort minnekort kan jeg ha? Hvilken programvare som fungerer? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 17. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2006 hva trenger jeg av?hvilken gps mottaker? Hvilken type minnekort? hvor stort minnekort kan jeg ha? Hvilken programvare som fungerer? 7091966[/snapback] I utgangspunktet skal alle "vanlige" blåtann GPS-enheter med serieportprofil fungere. Minnekort av typen MiniSD opptill 2GB. Bl.a. TomTom Navigator og AutoRoute 66 finnes i versjoner som er kompatible med N73. NB! Det er et kjent problem at blåtannforbindelsen mellom N73 og GPS'er kuttes. Skal finnes firmwareoppdatering som skal rette dette, men vet ikke om den finnes for det norske marked. Regner uansett med at det vil bli rettet i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 bump, trenger et utfyllende svar.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 du kan jo spørra på en side som heter GPS forum der er det mange som har peil på gps sdingser. Sempron Lenke til kommentar
bad_kernel Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Hvis du skal bruke GPS på tel. må du oppdatere firmware... Det er kjent problem med N73 og bluetooth men etter jeg har oppdatert firmware til 3.0638.0.0.1 TomTom 6 med TomTom GPS fungere utrolig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå