omhelle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) er det stor forsjell på optisk og laser mus til spill ?? hva er lurt å kjøpe, og prisforsjell ?? Endret 17. oktober 2006 av omhelle Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg ville sagr laser for jeg har det selv det sies de er mer praktiske enn optiske... :S Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 er det stor forsjell på hvor raskt den reagerer ?? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja, jeg tror laser reagerer litt fortere. Fatter'n hadde ei optisk mus, det var tragedie å spille CS. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lasermuser har litt bedre evne til å oppfatte underlaget, de klarer å lese flere underlag på større avstand, og så har mange av de nyeste gjerne best oppløsning. Oppløsninga vil nok være mest relevant for responstida. Hva du burde kjøpe avhenger av hvilke krav du har, og hvor mye du vil bruke, men kan si deg att Logitech, Razor og MIcrosoft er mest kjent for sin kvalitet. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Fatter'n hadde ei optisk mus, det var tragedie å spille CS. 7091987[/snapback] Det er det fremdeles. Jeg har Logitech MX500 (optisk), og den funker helt utmerket til alle typer spill, som f.eks. Unreal Tournament 2004. Musematten har veldig mye å si. Personlig bruker jeg Steelpad 4D. Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Nja, det er jo også overflater som optisk funker på som ikkje laser funker på. F.eks så funker ikkje G5 med laser på det røde i midten på Qpad. Endret 17. oktober 2006 av Zimmen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan ser man om det er en laser eller en optisk mus? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Optisk har rødt lys under. Laser har bare en rød prikk langt inne som man kan se om man ser nøye. Lenke til kommentar
Madzi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 MX 1000 + SteelPad 5L Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har selv en Microsoft Laser Mouse 6000 og er veldig fornøyd med den. Har en Razor ExactMat og er veldig fornøyd med dette, har prøvd optisk, men synes lasermusa fungerer bedre enn noen optisk jeg har prøvd. Lenke til kommentar
bajsebob Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Lasermusa er 20 ganger så nøyaktig som vanlig, optisk mus. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Konklusjon: Laser mus er best. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Pft, konklusjon : Hver mus er forskjellig og hvilken som er best for deg har mest sannsynlig nesten ingenting med hvilken sensortype den har. Musen som er best er den din hånd er mest komfortabel med. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Kommer vel an på hva du skal bruke musa til. Har en optisk mus selv, MX518. Funker fett. Koster ikke så mye heller, du kan se her Musematten har en del å si og. Qpad har en del gode =) Endret 18. oktober 2006 av Mrs Hatta Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lasermusa er 20 ganger så nøyaktig som vanlig, optisk mus. 7092517[/snapback] Dagens mest useriøse post, du lever virkelig opp til nicket ditt i uttalelsene dine... Det er en grunn til at den legendariske MS Intellimouse Explorer 3.0 er optisk og mange sverger den dag i dag til denne. (Det hører jo med til historien at lasermus var ukjent da den kom, men den er MER enn god nok for all bruk, selv sammenlignet med dagens lasermus!) Vis meg en test hvor det er bevist at en lasermus er 20 ganger "bedre" enn en optisk en... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Pft,konklusjon : Hver mus er forskjellig og hvilken som er best for deg har mest sannsynlig nesten ingenting med hvilken sensortype den har. Musen som er best er den din hånd er mest komfortabel med. 7094258[/snapback] Klart det, men av dei to teknologiene så er laser best. Trudde ikkje det var så vanskelig å skjønne kva eg meinte. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Klart det, men av dei to teknologiene så er laser best. Trudde ikkje det var så vanskelig å skjønne kva eg meinte. 7096716[/snapback] Da anbefaler jeg deg å heller skrive hva du mener slik du mener det med argumenter og eventuell kilde og ikke bare skyt ut en bastant og IMO ukorrekt settning. Og igjen, hvorfor er den best? Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 kan jeg få en bra laser mus til 300 - 400 kr ? Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Optisk har rødt lys under. Laser har bare en rød prikk langt inne som man kan se om man ser nøye. 7092225[/snapback] Jeg har bare en sånn ball uten lys under. Går helt fint å spille css. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå