Gå til innhold

k800,w810,n73 eller n80

diamant

Anbefalte innlegg

da er du en av de uheldige med N73.  Min har over 1100 bilder bak seg og et større antall fremvisninger av powerpoint uten at den har endret karaktær. 

7143325[/snapback]

Post noen bilder da, absolutt alle bilder jeg har sett tatt med N73 har disse feilene, ikke noe feil med min modell. Kjenner flere som har N73 og de sliter med det samme. Det går jo an å innrømme at K800i er bedre på bilder i dårlig lys, det gjør selv jeg som sitter her med N73 selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da er du en av de uheldige med N73.  Min har over 1100 bilder bak seg og et større antall fremvisninger av powerpoint uten at den har endret karaktær. 

7143325[/snapback]

Post noen bilder da, absolutt alle bilder jeg har sett tatt med N73 har disse feilene, ikke noe feil med min modell. Kjenner flere som har N73 og de sliter med det samme. Det går jo an å innrømme at K800i er bedre på bilder i dårlig lys, det gjør selv jeg som sitter her med N73 selv.

7143403[/snapback]

Ser ut Som du har veldig mye peiling på mobiler;) ( jeg mener det azza);)

K800 har bedre bilder i dårlig lys, men n73 har litt skarpere bilder, men men;)

Lenke til kommentar

7143573[/snapback]

Takk, på de jeg eier eller låner selv får jeg jo litt erfaring\peiling, men er flere her på forumet som har mye mer peiling enn meg ;) Liker bare at folk får et mest mulig nyansert bilde når de skal velge en telefon til over 3000,- som for de fleste ikke er småpenger. Tar du mye utebilder\i god belysning holder jeg en knapp på N73, tar du mye med blitz\i mørke så ville jeg valgt K800i, enkelt å greit.

Lenke til kommentar

7143573[/snapback]

Takk, på de jeg eier eller låner selv får jeg jo litt erfaring\peiling, men er flere her på forumet som har mye mer peiling enn meg ;) Liker bare at folk får et mest mulig nyansert bilde når de skal velge en telefon til over 3000,- som for de fleste ikke er småpenger. Tar du mye utebilder\i god belysning holder jeg en knapp på N73, tar du mye med blitz\i mørke så ville jeg valgt K800i, enkelt å greit.

7143622[/snapback]

Sier meg helt enig med Delavar her, N73 opplever jeg som best ved utebilder eller bilder tatt i god belysning og K800i som best ved bruk av blitz i mørke omgivelser.

Lenke til kommentar

Dere som har testet begge telefonene, evt. har begge tilgjengelige..

Har begge telefonene den funksjonen som gjør at de kan deaktivere ringetone på gitte personer i kontaktlista?

bildesammenheng: kan noen gi eksempler tatt med begge telefoner i dagslys også?

Endret av ezcey
Lenke til kommentar
Dere som har testet begge telefonene, evt. har begge tilgjengelige..

Har begge telefonene den funksjonen som gjør at de kan deaktivere ringetone på gitte personer i kontaktlista?

bildesammenheng: kan noen gi eksempler tatt med begge telefoner i dagslys også?

7147199[/snapback]

Se her: http://www.mobile-review.com/review/nokia-n73-cam-en.shtml fin sammenligning mellom de beste kameramobilene idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...