omhelle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) når er det lurt å kjøpe pc ?? har tenkt å bygge meg pc med å kjøpe deler fra komplett til ca 14 - 16 000. og tenker å kjøpe med juletider ! er det best å kjøpe rett før eller rett etter jul ?? når kan jeg få de billigeste delene ? Endret 18. oktober 2006 av omhelle Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 vent til over jul du, da har det kommet en del nytt Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 ok. tusen takk Lenke til kommentar
ziwiz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det smarteste vil kanskje å være til etter jul. Kommer mye nytt, og intel skal dumpe prisene på sine CPUer ganske mye da. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det smarteste vil kanskje å være til etter jul. Kommer mye nytt, og intel skal dumpe prisene på sine CPUer ganske mye da. 7091905[/snapback] det stemmer.. Og i tillegg kommer det flere cpu'er fra intel og amd.. 4 kjerner Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 4 kjerner, hva blir prisen på det ?? Lenke til kommentar
omhelle Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 har sett at prisen på 4 kjerne prossesor blir runt 8 - 9000 kr, i januar. er det vitsi å kjøpe det ? er det stor sjanse på at amd setter ned prisene på 2 kjerne prossesor rett etter jul, eller kan jeg likesåratt kjøpe før jul ? Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg skal ha pc NÅ. Har ikke annet enn en kjip laptop, og jeg vil spille igjen.. Det med å vente kan man gjøre hele tiden, for det kommer jo nye produkter ut hele tiden.. Kjøper du et super skjermkort nå, så koster det 30% mindre om 3mnd, og kanskje 50% om 6mnd.. Dette med mindre det skjer noe uventet på grafikkmarkedet.. Det sammen gjelder jo de fleste komponenter inni en pc.. Det eneste rådet jeg henger meg 100% på, er å kjøpe de nyere soklene, 775 og AM2 De som er bergnet for dobbeltkjerne.. Ser ut til at det blir en trend med flere kjerner etter hvert som transistorteknologien blir bedre.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tror jeg venter til jul jeg oxo..(DX10).. Blir en 12 tusen kroner pc billigere da tror dere? Eller dyrere? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) hvilken skjerm har du? skal noko til å utnytte ein so bra pc. edit: skreiv i feil post, men du får nok ikkje fult utbytte av pcen med ein 17" crt som ikkje er flat. Endret 5. november 2006 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå