the_masked_cow Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg kan ikke starte opp pcn min med flere enn to usb-enheter i samtidig, ellers så virker ingen av usb- portene. hva er det som feiler? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hmm.. Samme problem hadde faktisk jeg også for en liten stund tilbake.. Jeg formaterte og installerte OS pånytt flere ganger (Win Xp Home) uten at det hjalp. Jeg trodde tilslutt at det var skriveren som fucket opp, så jeg har ikke koblet skriveren til denne PC'n siden^^ Jeg har ikke noe svar på det du lurer på, men jeg ville bare informere at du er ikke alene.. *trøstepå* EDIT: Hadde vært greit om du hadde oppdatert profilen din med hardware, så vi hadde sett hva slags maskin du har, for å hjelpe deg enklere. Jeg har MSI K9N SLI Platinum. Har du samme hovedkortet? Endret 17. oktober 2006 av Steina Lenke til kommentar
the_masked_cow Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg har Asus P5N32-SLI SE Deluxe Corsair TWIN2X 5400 DDR2 Intel Core 2 Duo E6400 XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 jeg har Asus P5N32-SLI SE DeluxeCorsair TWIN2X 5400 DDR2 Intel Core 2 Duo E6400 XFX GeForce 7900GT 520M Xtreme 7091968[/snapback] jeg vil tippe det er et strømforsyningsproblem eller noe med en av usb-enhetene du har koblet til. Kanskje er det en kortslutning i en kabel f.eks., prøv med en større strømforsyning eller mål spenninger i en ledig molex. det kan være så enkelt.. Og prøv gjerne USB-enhetene dine i andre maskiner så du ser om de er ødelagte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå