hgrind Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Trenger ny tlf. Funksjoner som jeg trenger er en god kalender med kanskje litt mer avanserte muligheter for å legge inn ting, og dagens oppf. i kalender må kunne vises på telefonens hovedside. I tillegg må den ha bra batteri og være brukervennlig ellers. Ikke for stor og klumpete. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvis du vil ha kalenderoppføringer burde du ha Symbian telefoner eller Windows mobiler. N73 ser ut til å passe perfekt, men usikkert om batteriet. 6280 kjører ikke symbian, men har muligheten til å legge kalenderoppføringer på skrivebordet, men batteriet der suger maks. Qtek 8310 eller Imate SP-5 passer også, men disse har jeg ingen erfaringer med. Lenke til kommentar
mezz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nokia: sjekk ut 6233 - utrolig lekker og slank telefon, series 40, og mener du har mulighet for å legge kalenderoppføringer på front. Hvis du slår av 3G bedrer batteritiden seg betraktelig. Nydelig høyoppløst skjerm (angrer litt selv på at jeg ikke kjøpte denne), og menyene er også ekstremt raske og responsive. Sony Ericsson: SE K610i - slank og går fint ned i lomma, 3G, bra batteri, bra kalender, rask. Selv er jeg ikke så begeistret for Nokias N-serie, da telefonene blir en smule klumpete for mitt vedkommende. Men sikkert bra for dem som liker det + et mer fleksibelt menysystem (symbian). Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Nokia: sjekk ut 6233 - utrolig lekker og slank telefon, series 40, og mener du har mulighet for å legge kalenderoppføringer på front. Hvis du slår av 3G bedrer batteritiden seg betraktelig. Nydelig høyoppløst skjerm (angrer litt selv på at jeg ikke kjøpte denne), og menyene er også ekstremt raske og responsive. Sony Ericsson: SE K610i - slank og går fint ned i lomma, 3G, bra batteri, bra kalender, rask. Selv er jeg ikke så begeistret for Nokias N-serie, da telefonene blir en smule klumpete for mitt vedkommende. Men sikkert bra for dem som liker det + et mer fleksibelt menysystem (symbian). 7094440[/snapback] Ville klart valg K610i, nokia`n har forresten ikke så bra batteritid (som om det kom som et sjokk) Lenke til kommentar
hgrind Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Takk for svar. Vet dere om man kan få kalender på K610 på "startsiden" på mobilen? Lenke til kommentar
hgrind Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg lurer på M600i. Den ser ut til å ha det jeg er ute etter. Men jeg ser at det ikke er æ, ø, å på tastaturet. Kan man skrive disse bokstavene på noen måte (ligger de bak noen andre taster eller noe)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå