Gå til innhold

'Drømme'LCD'en fra Hitachi


Spaz

Anbefalte innlegg

Nå har GamePC fått tak i den nyeste 17" LCD skjermen fra Hitachi. Hitachi CML174 kan skryte av å være den raskeste LCD skjermen på markedet med en "Rise time" på 12 og "Fall time" på 4ms. Dette vil si at den er bortimot like rask som vanlig CRT skjermer!

 

http://www.gamepc.com/labs/view_content.as...inchlcds&page=1

 

Her er et lite utdrag for de som ikke gidder å lese gjennom alle 6 sidene av testen.

 

"One of them is the Hitachi CML174. With it's super-low refresh rate, this monitor is specifically made for gaming and fast motion video, as their press release states. After firing up some games on this monitor, it became glaringly clear that the Hitachi CML174 is the best gaming LCD we've ever seen. No questions about it. Considering we've reviewed more LCD monitors than other websites, and we've seen a lot of really great LCD screens come through our offices, being able to thoroughly sweep the competition within the first few minutes is pretty amazing. Gaming performance is simply fantastic. Color reproduction is great and there is for the most part no pixel blurring that we can even see. Even compared to Hitachi's previous generation CML181 monitor, this new CML174 model is improved in the gaming department. We simply can't say enough good things about it."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Kanskje kjøper den til uken som kommer.

Jeg har funnet en webshop som ser ut til å ha den, i Norge selvsagt.

 

Var ikke fornøyd med Samsung 152S, så nå får jeg vel prøve den der Hitachien da...

 

Prisen var langt ifra avskrekkende -> 5545 kr. Håper at DVI-kabel eller tilsvarende er inkludert. Helst DVI-kabel da jeg har et skjermkort DVI-utgang...

 

Mvh kjello2

 

[ Denne Melding var redigert av: kjello2 på 2002-11-29 18:26 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...