Gå til innhold

Hjelp med volum og kobling til lp-spiller


Deadringer

Anbefalte innlegg

Var igrunn en kommentar til at du ikke var Hi-Fi frik. Bli det, no. Så når du får nokk penger kjøper du feita meita annlegg. Da får du mye mer ut av cdene.

7099910[/snapback]

Jeg har et fett annlegg. Derfor jeg ble så overrasket over at det ikke var noen egen utgang til lpspiller.

 

GnoMiz:

Takker, men jeg har egentlig funnet ut hva jeg skal ha. Kjøper foresten en som støtter både MM og MC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GnoMiz:

Takker, men jeg har egentlig funnet ut hva jeg skal ha. Kjøper foresten en som støtter både MM og MC.

7100259[/snapback]

 

ok hvilken da?

 

Nei, nei, har annlegg til 12.000,- og derfor ble jeg overrasket da jeg manglet rett inngang.

7100695[/snapback]

Det kommer ikke ann på pris, er mer skjelden å finne det på forsterkere fra 10k ++++

Jeg har anlegg til over 30k og har ikke platespillerforsterker integrert i forsterkern.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har sakene kommet og jeg har koblet opp. Har også kjøpt en ny og lengere phono ledning. Men da jeg kobler via riaa forsterkeren kommer ingen lyd i det hele tatt og jeg aner ikke hva som er problemet.

 

Noen som kan hjelpe meg?

 

edit:

Nå får jeg lyd som bare det. Svitsja ledninger. Men skurringen er fortsatt der. Er det mulig at stiften er skadet?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...