Deadringer Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Var igrunn en kommentar til at du ikke var Hi-Fi frik. Bli det, no. Så når du får nokk penger kjøper du feita meita annlegg. Da får du mye mer ut av cdene. 7099910[/snapback] Jeg har et fett annlegg. Derfor jeg ble så overrasket over at det ikke var noen egen utgang til lpspiller. GnoMiz: Takker, men jeg har egentlig funnet ut hva jeg skal ha. Kjøper foresten en som støtter både MM og MC. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Var rimelig mye mer vanlig med det i "gamle" dager, er jo ikke mange som bruker lp, ergo er det kun på forstere for spesielt intereserte. Og utav det du sa om hifi-greien så trodde jeg at du satt med skita annlegg og prøvde å nyte musikk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Nei, nei, har annlegg til 12.000,- og derfor ble jeg overrasket da jeg manglet rett inngang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) GnoMiz:Takker, men jeg har egentlig funnet ut hva jeg skal ha. Kjøper foresten en som støtter både MM og MC. 7100259[/snapback] ok hvilken da? Nei, nei, har annlegg til 12.000,- og derfor ble jeg overrasket da jeg manglet rett inngang. 7100695[/snapback] Det kommer ikke ann på pris, er mer skjelden å finne det på forsterkere fra 10k ++++ Jeg har anlegg til over 30k og har ikke platespillerforsterker integrert i forsterkern. Endret 19. oktober 2006 av GnoMiz Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Det kommer ikke ann på pris, er mer skjelden å finne det på forsterkere fra 10k ++++Jeg har anlegg til over 30k og har ikke platespillerforsterker integrert i forsterkern. 7105517[/snapback] Det var poenget mitt. Kjøpte denne: http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter/Ti...forsterker_.htm Lenke til kommentar
ersa Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Tror ikke at det var et så dumt valg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Da har sakene kommet og jeg har koblet opp. Har også kjøpt en ny og lengere phono ledning. Men da jeg kobler via riaa forsterkeren kommer ingen lyd i det hele tatt og jeg aner ikke hva som er problemet. Noen som kan hjelpe meg? edit: Nå får jeg lyd som bare det. Svitsja ledninger. Men skurringen er fortsatt der. Er det mulig at stiften er skadet? Endret 31. oktober 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sjekk om stiften er skadet. kan vel sees med ett forstørrelsesglass? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Alt fungerer nå. Takk til alle som har forsøkt å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå