Blåbær Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Snakker her om kjøp av forskjellige sexutstyr som dildo, glidemiddel, husker osv. Noen som har erfaring med slike butikker og vet om hvor man kan få kjøpt slike varer til en rimelig penge. Kondomeriet er ekstremt dyrt i mine øyne, så holder meg langt unna de selv om kvaliteten er sikkert bra nok. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Ja syns 200kr for en liten flaske med massasjeolje som dama kjøpte til meg er altfor dyrt. Hadde ikke latt henne kjøpe det om jeg visste prisen på forhånd. Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vet ikke hvordan det er med priser eller kvalitet, me paradise.no har iaff sexshop. Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 jeg bruker å bestille det meste på qxl.der har de billig sexutstyr. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 fant en annen side 6toyz.no Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. oktober 2006 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg foretrekker Orion jeg Lenke til kommentar
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har handlet en del her: http://sexshop.steehans.no Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg handler på rabbit, det er bra og billig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 skriv rabbitshop.no, gikk på rabbit.no som var en mobilside. Men ingen skikkelig billig butikk, syns alt er så dyrt :s Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 @Rakib, takker for bra anbefaling. Handlet dildo og vibrator hos disse: http://www.6toyz.no De er billige, stort utvalg og superraske på levering (2dager, på døren), igjen takk:) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Onkelen til en venninne av meg er eiern (eller noe sånt?) til www.6toyz.com :!: Men hva med inn&ut eller noe? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 har brukt forvoksne.no Synes ikke de er så dyre. De har god kundeservice også. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Rakib? Daua sexlivet deres? Og er ikke du på Malta alene? EDIT; Kanskje jeg burde lese når tråden ble opprettet!! Endret 21. juni 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 www.skjermkort.no hvis den noen gang kommer opp igjen. Ganske stort utvalg Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 @Rakib, takker for bra anbefaling. Handlet dildo og vibrator hos disse: http://www.6toyz.no De er billige, stort utvalg og superraske på levering (2dager, på døren), igjen takk:) 8912898[/snapback] Hvordan er det med bestilling hvis du er under 18? betales det med kort eller på kpost kontoeret eller hva? Lenke til kommentar
Gjest Guest_jimmy_* Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg bruker utelukkende Kondomeriet. Betaler jeg med kredittkort blir prisen som oftest den samme som hva jeg ellers ville betalt andre steder. Er i tillegg VIP kunde der og får ytterligere 10% på ordrene mine! Synes ellers at det er alt for risikabelt å legge igjen spor etter meg hos en del av disse andre nettsidene som nevnes her. Hva for garanti har man for at de faktisk eksisterer i morgen? Og hvor ender da ens personlige informasjon opp? Mulig det er jeg som er paranoid, men jeg foretrekker å kjøpe fra et sted som har både fysiske butikker og lang fartstid. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Mye å velge mellom Det er ikke så mye forskjell på prisene. Kondomeriet 6 toyz Erotikkexpressen Lek og Kos Erotikknett Martinshop Nytelse.no Når jeg er i gang her: En kilde til nytelse og glede! Nå ser jeg at det er en gammel tråd som ble brakt på bane Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 http://www.orion-erotic.no har mye bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg