Dinsdale Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Syntes det hørtes rart ut. Svaret må vel være at spillene er full av cg. Rart er det da at MS kan lage spill med samme grafiske kvalitet og ikke fylle mer enn 8.5 gb. En annen ting som blir nevnt er at det til neste år vil være spill som fyller 50 gb, altså en dobling på 1 år. Tror Sony må jobbe med pakketeknologien sin om ikke PS3 skal få plassmangel om 2 år, hvertfall med den farten der. Får med linken også så blir det bra dette.... Endret 17. oktober 2006 av Dinsdale Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Flott for Sony å skryte med, om spillet suger ballesvette er vi jo like langt. Er det slik at det er om å gjøre å lage størst mulig spill om dagen? Endret 17. oktober 2006 av Mala Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det Harrison vil fram til her er jo at XBOX 360 er ubrukeleg fordi den berre kan ha 9GB. Eller, forsåvidt 18GB hvis du får spela på 2 discs. Men, når ein person utan litt teknisk innsikt høyrer slikt, tenker ein såklart størst er best. Og derfor er jo PS3 ca 10 gonger bedre enn XBOX360. Sidan ein DVD for ein person utan littegran teknisk innsikt berre er 5gb. Det værste er at det fungerar nok ganske bra og. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Syns det er et jævlig dårlig argument av sony, når det vi har sett hittil ikke rettferdiggjør 25gb. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Får vel komme med et gammelt ordtak; mest er ikke nødvendigvis best. Kvalitet er bedre enn kvantitet! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, når Oblivion, GoW og de fleste andre spill ikke trenger mer enn 1 disc bekymrer jeg meg ikke Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Akkurat, da et så bra spill som Gears of War kommer på en DVD9, trenger vi ikke å bekymre oss.. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Uansett, skal ikke 360'n få baby snart da? Altså HD-DVD spilleren ;p Husker jo også gode gamle spill som baldurs gate 2 som var på 4 cd'er. Åååå, det var god tider. Med mindre man ikke hadde plass til største installasjonen... Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvis PS3 spillene skal øke så voldsomt i størrelse så får vi vel kanskje se PS3 spill på 2 disker tidligere enn X360 spillene Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Får vel komme med et gammelt ordtak; mest er ikke nødvendigvis best. Kvalitet er bedre enn kvantitet! 7092133[/snapback] Ja vi for se om disse kommer sin til rett de nesete årene. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Syns det er et jævlig dårlig argument av sony, når det vi har sett hittil ikke rettferdiggjør 25gb. 7092126[/snapback] Heilt sant det. Akkurat, da et så bra spill som Gears of War kommer på en DVD9, trenger vi ikke å bekymre oss.. 7092154[/snapback] Eg har ingen bekymringar. Berre lurar på om dei kan leggje slik dummy redundancy på diskane, og ganske effektivt eliminere lastetider (?) Eg har forresten høyrt at GoW - klokkar inn til ca 7.5Gb Endret 17. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
mESA Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er jo 20gb med cinematics ;D Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Phil Harrison ja.. Samme mannen som nylig påstod at det allerede fantes over 100 BluRay-filmer (det faktiske antallet var vel da i overkant av 30). Er vel få personer jeg ler like godt av når de snakker med media. Hvilke games er det snakk om her da? Resistance? Det var ett game ja Phil Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Et spill tar fort 25gb hvis det skal legges inn 4-5 ganger på hver plate Lenke til kommentar
nilox Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 De ser vel seg nødt til å forsvare Blu-Ray spilleren sikkert, som har vært årsåken til prisen og forsinkelsene. Som sagt: kvalitet over kvantitet, men ser ikke noe galt med at spillutviklerne har god plass å boltre seg på. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) For det første er det ikke noe rart at man fyller opp en BR-disc, det er meget enkelt å gjøre, selv når det gjelder spill, for det andre... Er ikke så lenge siden jeg så et intervju med Epic (Gears of War) og Obsidian (Neverwinter Nights 2), og de diskuterte blant annet dette med Sony's uttalelser rundt BlueRay's kapasitet, i det store og det hele så sa de noe sånt som at vi bruker den plassen vi har å bruke, og mer plass fører bare til at vi blir latere med hensyn til komprimering og andre plassbesparende tiltak, logisk nok. Og at de ikke så på det som noe problem at 360 ikke kunne skilte med samme kapasitet som PS3's BR. Endret 18. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Godt å høre. Så får heller M$ og kanskje Nintendo satse på et større format til neste generasjon. Kan det hende at vi får se samlediscer med hele spillserier til PS3? Tenk dere hele Resident evil serien på samme disc før releasen av RE5. Eller GTA, Jak and Daxter, Metal gear og andre spillserier. Det kunne faktisk ha blitt veldig bra. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Definitivt ikke en dum idè med slike samlediscer, de seriene jeg kunne tenkt meg på en disc (hver) er RE, MGS, GTA, Tekken og DMC. Endret 18. oktober 2006 av BTK Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Harrison decried suggestions that the Blu-Ray drive had been included in the machine purely to push Sony's agenda with regard to Blu-Ray movies. "It's got nothing to do with movies," he responded. Haha. Dummeste jeg har hørt. Særlig de får meg til å tro at blu ray filmer har ingenting med det å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå