handbook Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Skal ha meg en ny cd-rom leser.. Lurte på hva som er den BESTE som er på markedet i: - hastighet (få igang cd-romen til å lese) - lesing av ripete plater o.l. - støynivå Alle tips er velkomne :smile: (DVDer er også velkomne) Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Personlig synes jeg Pioneer sin DVD-106 er både stillegående og rask + at den ikke koster skjorta heller. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Hva med lese-egenskaper? Mulighet for å gjøre den sonefri? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 15:49, skrev Prazor:Hva med lese-egenskaper?Mulighet for å gjøre den sonefri? Joda. Bra den. Sonefri er ikke noe problem. Selv har jeg Pioneer DVD-117. Men hvis jeg ikke tar helt feil, så har Plextor noe av det råeste du får tak i av CD-Rommer. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 40x Ultraplex er jo en god gammel slager.... begynner vel å trekke litt på åra, men en klasikker er jo alltid velkommen. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hei.... Asus dvd på komplett er jeg meget fornøyd med ,rask å lese data og rippe musikk, god på dårlige plater også, men litt treg å starte når ny plate er satt i. Snitt hastighet på audio 34/ data 37 !!! Sone valg kan lett fornyes..... Lenke til kommentar
handbook Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Quote: men litt treg å starte når ny plate er satt i. Dette er faktisk noe av det viktigeste :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå