Thewiz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg vurderer å trimme min Tuono, men hva er egentlig den letteste måten å gjøre dette på? Jeg gidder ikke effektanlegg, og ingen blotrimming. Jeg skal bare trimme den såpass at den går i 70-90 km/t. (mer, mener jeg ikke er nødvendig) Så; lettest er vel kanskje å fjerne en plombe eller et større drev? mvh. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva er drevingen nå? beste er vel 13_52 Ellers er det plombene. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva er drevingen nå? beste er vel 13_52Ellers er det plombene. 7091346[/snapback] Det er jeg ikke helt sikker på, men det kan skjekkes. Hvor fort vil den gå på 13_52? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 En aldri så liten bump Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vet ikke helt hvorfor den vil gå, men du kan altids høre på mopedportalen.com . Om det er Am6, eller i det hele tatt tipper jeg en 65 kansje... Du vil bli lettest tjent ved å fjerne plomme. Det koster like mye når du blir tatt uansett. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) vel jeg vil ikke anbefale å fjerne plombene. blir du tatt så må du sette dem inn igjen (dette får du neppe til ) eller kjøpe deg nytt plombert anlegg (dyrt). Jeg ville bare kjøpt meg efektanlegg med en gang vertfall er ikke mye styr å bytte. så har du orginal anlegget med plomber vist du blir tatt. så må du bytte dyse og dreve om. Jeg tør og påstå at det er AM6 motor som står i (samme som RS) å da burde du klare 90-100 med efektanlegg og 70-80 vist du fjerner plombene ( at du drever om og bytter dyse er nesten en selvfølge ) Endret 18. oktober 2006 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg gidder ikke effektanlegg, og ingen blotrimming. Jeg skal bare trimme den såpass at den går i 70-90 km/t. (mer, mener jeg ikke er nødvendig) Effektanlegg er det beste du kan gjøre. Men om du ikke vil bruke 2000kr på det nå, så må du bruke 2000kr på det senere om du blir tatt. Blir du tatt med plommene vekke må du sette de inn igjen. Det greier du ikke (?). Så du må kjøpe deg effektanlegg (de har også plommer). Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg gidder ikke effektanlegg, og ingen blotrimming. Jeg skal bare trimme den såpass at den går i 70-90 km/t. (mer, mener jeg ikke er nødvendig) Effektanlegg er det beste du kan gjøre. Men om du ikke vil bruke 2000kr på det nå, så må du bruke 2000kr på det senere om du blir tatt. Blir du tatt med plommene vekke må du sette de inn igjen. Det greier du ikke (?). Så du må kjøpe deg effektanlegg (de har også plommer). 7099787[/snapback] takk for du skrev akkurat det samme som meg Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jepp, jeg skjønner hva dere mener, men et effektanlegg bråker noe inni granskauen, som igjen fører til at purken kan komme. Og da rusler pengene fort ut av kontoen Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jepp, jeg skjønner hva dere mener, men et effektanlegg bråker noe inni granskauen, som igjen fører til at purken kan komme. Og da rusler pengene fort ut av kontoen 7099982[/snapback] effektanlegg har jo en kraftigere lyd-demper en på orginal anleget og det bråker helder mindre. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Jepp, jeg skjønner hva dere mener, men et effektanlegg bråker noe inni granskauen, som igjen fører til at purken kan komme. Og da rusler pengene fort ut av kontoen 7099982[/snapback] effektanlegg har jo en kraftigere lyd-demper en på orginal anleget og det bråker helder mindre. 7100269[/snapback] Jaha, dette var nytt for meg, noen som kan bekrefte? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Sett på effektanlegg og bytt til større dyse og den går 80-90km/t. Hvilken dyse du trenger vet jeg ikke, men anbefaler at du spør på mopedportalen.com. Mvh Erling BTW. Har du bilder av sykkelen? Endret 19. oktober 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 BTW. Har du bilder av sykkelen? 7104742[/snapback] Har postet i ''bilder av sykkelen din'' tråden Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg gidder ikke effektanlegg, og ingen blotrimming. Jeg skal bare trimme den såpass at den går i 70-90 km/t. (mer, mener jeg ikke er nødvendig) Effektanlegg er det beste du kan gjøre. Men om du ikke vil bruke 2000kr på det nå, så må du bruke 2000kr på det senere om du blir tatt. Blir du tatt med plommene vekke må du sette de inn igjen. Det greier du ikke (?). Så du må kjøpe deg effektanlegg (de har også plommer). 7099787[/snapback] 1: det heter plomBer, og å fikse en orginal potte med plombe er null problem om du har en mek linje på skolen.. fiks en 5kroning og borr opp hullet litt og stapp den i potta.. vanskeligere er det ikke. Jepp, jeg skjønner hva dere mener, men et effektanlegg bråker noe inni granskauen, som igjen fører til at purken kan komme. Og da rusler pengene fort ut av kontoen 7099982[/snapback] effektanlegg har jo en kraftigere lyd-demper en på orginal anleget og det bråker helder mindre. 7100269[/snapback] effektanlegg har kraftigere lyddemper? wtf? effektanlegg bråker mer.. får en skarpere lyd og høyere lyd.. avhengig av hvilket anlegg det er.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 vel kraftigere lyd demper var vel feil valg av ord, men er vanligvis større lyd demper da. og det vil bli en annen lyd ja, men blir ikke noe veldig mye høyere lyd vertfall. (noen bråker noe jævlig da , som et hebo anlegg jeg har hørt en del om,men de fleste vil ikke bråke noe spess mye) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå