bergetun Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Dem fleste nye Nokia mobil telefonene kommer med Java stoette. Jeg er en halvgod java programmerer paa pc og har lyst aa leare meg litt java programmerering for Mobiltelefoner. Hvordan virker dette egentlig, kan man bruke swing og awt komponenter naar man programmerer paa telefonene? Finnes det noen web sider som tar for seg Java programmering for Mobiltelefoner ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Prøv vår beste venn... http://www.google.com :smile: Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 På de fleste telefoner brukes noe som heter Java Micro Edition. Sjekk ut java.sun.com og forum.nokia.com :smile: Lenke til kommentar
meastp Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Nå har jeg lastet ned både JME og j2sdk1.4.1_01 , men hvordan "starter" jeg? Er det ikke noen GUI her? Kan jeg bruke tredjeparts programvare? Lenke til kommentar
CelT Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 om du sjekker www.forum.nokia.com står det all informasjon du trenger der. Du kan laste ned plugins for Borlands JBuilder blandt annet men det er ikke noe krav for å programmere, du kan strengt talt bare bruke Sun's SDK for kompilering av filer og deretter pakke det manuellt i en jar-fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå