oyvn Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hei. Problemet er at plutselig så fryser windows og man kan IKKE røre på musen eller noe! Dette kan skje når som helst. Det virker imidlertidig som om at maksinen jobber "normalt" videre, men at bare musen og bildet er frosset. NÅR man trykker ctrl-alt-del så KAN man røre musen inni taskmanager vinduet! Men ikke utenfor. Der fungere alt som normalt og man kan merke, klikke osv. Vist jeg prøver å avslutte en prosess eller går ut av vinduet igjen så henger maskinen fortsatt. Eneste utvei til nå er omstart manuelt. Vi har reinnstalert hele windows med en ny cd, men problemet fortsetter. Noen som har hatt like erfaringer eller hørt om lignende? Endret 17. oktober 2006 av oyvn Lenke til kommentar
olavr Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde et lignende problem i vår. Etter å ha installert den nyeste driveren til skjermkortet mitt (ATI), så fungerte alt igjen. Lenke til kommentar
oyvn Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde et lignende problem i vår. Etter å ha installert den nyeste driveren til skjermkortet mitt (ATI), så fungerte alt igjen. 7091360[/snapback] dette har jeg prøvd når jeg innstalerte windows på nytt Lenke til kommentar
oyvn Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 ingen som har noe clue? :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå