vivastar Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei! Jeg har en gammel Western Digital Caviar 20Gb som jeg har Windows XP på, men når jeg går innpå "Min Datamaskin" å ser hvor mye ledig diskplass jeg har igjen så viser det at jeg har brukt 15.9 GB Men når jeg går innpå C: disken og merker alle filene (har vis skjulte filer på) og trykker egenskaper så viser det at jeg har brukt bare 8.86 GB! Hva kan være galt? Jeg har lasted ned sånn program som renser Hardisken for midlertidlig filer og mapper osv.. Jeg har merket dette før men plutselig en dag da bare kom all den resterende diskplassen jeg hadde rett på tilbake. Men i dette tillfellet så er det ikke slik! Noen som har et svar på dette?? Eventuelt link til program som fixer dette?? Har en smule antydning dette er feil ved Windows XP Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Løst!! Merkelig nok så tok ikke windows med det som var lagret på Skrivebordet mitt eller Mine Dokumenter Derfor det viste for lite når jeg merket alle mappene på C: og sjekket hvor mye plass de tok. Må være en bug i windows Endret 17. oktober 2006 av vivastar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå