Stoltenberg Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har ei venninne her med en ny IBM Z61t (NTNU laptopen) som nå ikke får det trådløse nettverket til å funke. Jeg finner ingen trådløse nettverk. Verken hjemme eller på skolen. Jeg har oppdatert driverne Jeg har "reparert" tilkoblingen Jeg har manuelt lagt til den forbindelsen som det er meninga maskinen skal bruke. Jeg får fremdeles ikke fram noe nettverk. Er det noen som vet hva som kan være årsaken? Irriterende hvis det er hardware-feil..! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Idiotisk spørsmål, men har laptopen en knapp for å aktivere det trådløse nettverket? Har bommet selv noen ganger når denne har vært avslått Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 haaa.. jeg regnet jo med at når man deaktiverte tilkoblingen og aktiverte den igjen, at det var det samme som å trykke på knappen på laptopen. Det er det ihvertfall på min, men det var visst annerledes hos henne. Visste ikke dette :-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Idiotisk spørsmål, men har laptopen en knapp for å aktivere det trådløse nettverket? Har bommet selv noen ganger når denne har vært avslått 7091060[/snapback] Ganske vanlig problem det der ja.... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har faktisk tatt timesbetalt hos venners venner for å sette opp trådløse tilkoblinger, for så å kaste bort tre kvarter på det tullet der. Er dritflaut, gjør det heldigvis ikke mer enn èn gang før man lærer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå