papirvann Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg skal med klassen til Polen med hvite busser. Hva bør jeg gjøre/kjøpe og hvis jeg kjøper noe som ikke er helt lov i norge er det lett å få med seg hjem? snakker ikke om ting som er VELDIG ulovelig. Endret 17. oktober 2006 av naits360 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 hehe, husker min tur:P vi ble skremt til helvete av guiden om straffer hvis vi smuglet noe:P vi fylte 1/4 søppelbøtte med røyk, kniver osv Er vel ikke lov til å oppfordre til å smugle? så svarer ikke jeg Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) hehe, husker min tur:P vi ble skremt til helvete av guiden om straffer hvis vi smuglet noe:P vi fylte 1/4 søppelbøtte med røyk, kniver osv Er vel ikke lov til å oppfordre til å smugle? så svarer ikke jeg 7091253[/snapback] røyk trenger jeg ikke men noen springkniver vil jeg ha, også butterfly kniver. hva trua han dere med da? bank? hvorfor fylte dere en søppelbøtte? solgte de kniver i jhalla sjapper eller? var det slike i byen? Endret 17. oktober 2006 av naits360 Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 oja, hehe , de som trodde på det kasta alt i en søppelbøtte 10m unna. fikk beskjed om masse forskjellige straffer (fengsel, bot, nekte å forlate landet osv) hmm, det jeg husker av de fete av tingene var : tåregass, butterfly kniver, og forskjellige andre "selvforsvars" produkter. alt det fikk man kjøpt på "stands" på gata (usikker på om tåregassen ble kjøpt inne i en butikk) Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kjøpte diverse ''zippo'' lightere, sprettkniver og drikke når jeg var der jeg Savner den turen, var toppers Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Gleder meg til jeg skal til Danmark med klassen jeg. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 snakker ikke om ting som er VELDIG ulovelig. 7091016[/snapback] Etter hva du vil definere som "VELDIG ulovlig".Da brødrene mine var på Polen-tur med hvite busser, kom det bevæpnede grensevakter inn i bussen, med narkotikahunder. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) De søker ikke akkurat gjennom bussen på polskegrensa, det er guiden og slikt som er "farlig", om en blir tatt med noe slikt, går det gjerne utover alle, som må vrenge alt de har av sekker og slikt. Gjemme ting inni trekket til sovepose e.l. funker dårlig.' Dessuten har nok Hvite Busser blitt en smule strengere på kjøp av fyfy-varer. Egen erfaring, vår tur ble det ikke så lite hurlumhei ut av, mye være takket være slappe polske aldersgrenser. Edit: Forøvrig virker det temmelig skremmende med tanke på det polske grensepolitiet, ja, men de spaserte bare gjennom bussen, ingen sjekk av sekker eller noe slikt. Endret 17. oktober 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Kjøpte diverse ''zippo'' lightere, sprettkniver og drikke når jeg var der jeg Savner den turen, var toppers 7091733[/snapback] zippo kan man lett få tak i her men kan sikkert kjøpe dær nede også, springkniver er den store grunnen min for å dra. smugla du spriten tilbake til norge? hvor lenge holdt springknivne? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kjøpte diverse ''zippo'' lightere, sprettkniver og drikke når jeg var der jeg Savner den turen, var toppers 7091733[/snapback] zippo kan man lett få tak i her men kan sikkert kjøpe dær nede også, springkniver er den store grunnen min for å dra. smugla du spriten tilbake til norge? hvor lenge holdt springknivne? 7091830[/snapback] zippo lightere til 13,- norske kroner får du ikke her får å si det sånn. Sprit nei, den har vi ikke sett Sprettkniven har jeg enda den dag idag, 2 1/2 år sia jeg var i polen tror jeg. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Den store grunnen til å dra er å drikke Var selv på "Aktive Fredsreiser", men er samma skiten. En gedigen fylletur du sent kommer til å glemme Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Kjøpte diverse ''zippo'' lightere, sprettkniver og drikke når jeg var der jeg Savner den turen, var toppers 7091733[/snapback] zippo kan man lett få tak i her men kan sikkert kjøpe dær nede også, springkniver er den store grunnen min for å dra. smugla du spriten tilbake til norge? hvor lenge holdt springknivne? 7091830[/snapback] zippo lightere til 13,- norske kroner får du ikke her får å si det sånn. Sprit nei, den har vi ikke sett Sprettkniven har jeg enda den dag idag, 2 1/2 år sia jeg var i polen tror jeg. 7091852[/snapback] ohhhh! er det slike italienske? hva kostet de? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Den store grunnen til å dra er å drikke Var selv på "Aktive Fredsreiser", men er samma skiten. En gedigen fylletur du sent kommer til å glemme 7091870[/snapback] me... mee... men.... men brydde ikke de voksene seg om det da? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 kommer jo helt ann på, er det en kjip forelder som er med så går alt til helvete (erfaring), har du en snill så har du null stress Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Forelder? Hos oss var det lærere og "guide". Vet ikke helt hvor gamle dere er, men vi gikk hvertfall i 3. klasse på vgs. Helt i starten. De sa ikke noe på det, så lenge man unngikk å spy på bussen o.l. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 i 3.vgs så er dere i året dere fyller 18 da:P da er det lov.. jeg dro i 10.klasse, med lærer, guide og x antal foreldre Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kjøpte diverse ''zippo'' lightere, sprettkniver og drikke når jeg var der jeg Savner den turen, var toppers 7091733[/snapback] zippo kan man lett få tak i her men kan sikkert kjøpe dær nede også, springkniver er den store grunnen min for å dra. smugla du spriten tilbake til norge? hvor lenge holdt springknivne? 7091830[/snapback] zippo lightere til 13,- norske kroner får du ikke her får å si det sånn. Sprit nei, den har vi ikke sett Sprettkniven har jeg enda den dag idag, 2 1/2 år sia jeg var i polen tror jeg. 7091852[/snapback] ohhhh! er det slike italienske? hva kostet de? 7091871[/snapback] Hva koster hva lurte du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå