BalleKnalle Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei.. Har hatt min strømforsyning Thermaltake Silent PurePower 680W siden april 2005, og den har fungert fint til nå. Nå kommer det høylytte knattrelyder fra den når PC´en er i gang. Hva tyder dette på? Tar den kvelden snart? Har jeg reklamasjonsrett på denne enda? Kjøpte den i sin tid på PS Data... har veeldig lyst å returnere den Håper noen har svar å komme med! Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Høres ut som den holder på å ta fyr ja. Kan være støv, men høres skummelt ut. Min TK 680 tok kvelden etter knapt 8 mnd. Tok med HK i samme slengen. Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) støv? ta en svak støvsuger kanskje og sug litt jepp, var litt for treig der ja Endret 17. oktober 2006 av tobbesen Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Har blåst ut av den jevnlig med trykkluft, og kan ikke se noe særlig til støv.. Må vel åpne den for å få sett inni da? Da ryker vel garantien i samme slengen? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Du kan jo ringe til PSData og høre om du får bytta den...kan gjøres så enkelt som det Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2006 Jo er den mest logiske veien egentlig, men blir et lite dilemma... - Åpner jeg den (blåse ut støv) mister jeg garanti (kjipt hvis det virkelig er noe feil med den). - Sender jeg den tilbake må jeg ut med porto, ev. test gebyr hvis det ikke er noen feil med den. Da er jeg på god vei til å nærme meg en ny PSU.. Synes viftene i TT680w bråker, så jeg heller mot å kjøpe en annen uansett.. Får ev. selge TTen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå