Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

jeg suger i matte! hjeeeeeelp! 10. klassing!

Anbefalte innlegg

Hei, går i 10. og er ELENDIG i matte, har glemt alt og får stadig enere, klarer ikke tanken av at klassen min kan gå opp i matte i eksamen om noen måneder, jeg lurer på om noen vet om noen bra mattebøker der regler osv står? har sett i dummy for dummies bøkene, men det er håpløst, begynner å bli bekymret for videregående allerede.. hilsen desperat 14 åring! :blush::cry:

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kan veldig lite av pensumet kan det være lurt å prøve lære seg alt det lettesete stoffet veldig godt. Hvis du prøver å lære deg det vanskeligere stoffet når du ennå ikke helt har forstått det lette så sitter du til slutt igjen med ingen ting. Klarer du å å få taket på det det grunnelggende stoffet står du ivertfall på eksamen :)

Lenke til kommentar
..., men husk da at hvis du ikke skal gå studiespesialiserende(allmenn), så kan du egentlig bare drite i det.

7094027[/snapback]

Hvorfor?

7094857[/snapback]

Fordi man trenger ikke gode karakterer på yrkessfag(middels bare), bare lite fravær. Og jeg antar en som sliter med matte gidder å bruke tid på å lære seg bare for å lære seg det. Og hvorfor mener du jeg har feil ?

Lenke til kommentar
takk for nyttige svar dere ;) ja jeg har tenkt å gå allmenn på videregående, blir vell litt vanskelig eller? har tenkt å bli styrmann på båter og sånt.. må vell gå allmenn da?

7096320[/snapback]

Det vet jeg ikke, men hvis du må gå allmenn så blir jeg overrasket om du må ha matte mer enn bare første året, men det må du nesten sjekke spesifikt for yrket

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...