The Ghost Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Når jeg stater maskina så skal jeg starte med en cd, men siden jeg har USB tst. så den kun slått "på" under bios og i wondows, men jeg har hørt at man må stille på noe for å få tast. til å være aktiv hele tiden, hva er det ? Må nemlig trykke på en tast for å starte opp fra cd'n under oppstart og tastatur reagerer ikke ... Takker Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I BIOS er det noe (vanligvis) som heter "USB Legacy Support" eller "USB Keyboard Support" som må slås på. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Fant ut av det og har nå formatert, men det het ikke i nærheten av det Det jeg måtte stille å var at BIOS skulle skru på keboard og mouse, ikke OS :S Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fant ut av det og har nå formatert, men det het ikke i nærheten av det Det jeg måtte stille å var at BIOS skulle skru på keboard og mouse, ikke OS :S 7095887[/snapback] Stemmer det. Men varierer veldig fra produsent til produsent Bra du fikk det til da Lenke til kommentar
Caze Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Fant ut av det og har nå formatert, men det het ikke i nærheten av det Det jeg måtte stille å var at BIOS skulle skru på keboard og mouse, ikke OS :S 7095887[/snapback] Var det ikke nettopp det jeg skrev da? Innstillinger i BIOS? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Var det ikke nettopp det jeg skrev da? Innstillinger i BIOS? 7096072[/snapback] Jo, men det het ikke det du nevnte, men takker for hjelpen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå