valle_city Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei skal lakkere min suzuki tsx 50...har ikke mye peiling..hva må jeg gjøre. for at lakken sitter osv. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Matt først ned evnt. gammel lakk, vask med rødsprit / tynner el.l, spray på et par lag primer, et par lag lakk, rubb helst lakk-laget litt, og spray på klarlakk. Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 gå først kjapt over med et 200 papir ( rip det opp litt) så går du over til 400 og pusser til overflaten blir blank og fin. legg på et tjukt lag med grunnlakk/primer. så pusser du med 400 papir til det ikke synes noen riper og slikt, legg på et lag til med primer. Så pusser du overflaten til den er blitt glatt og fin og ingen riper syntes. så pusser du med 400 våtslip. når overflaten er fin og ingen riper, tar du en fille med lynol og gnir på overflaten, vent til lynolen fordamper. Nå kan du legge på 2-3 lag med fargelakken ca 5 min mellomrom og til slutt 3 lag med klarlakk. bruk også lynolvask før du legger på primer laga, men ikke mellom fargelaga så lar du lakken tørke i et par dager det gjorde jeg med dtr`n min og det ble bra Lenke til kommentar
X-Mode Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 når du skal kjøpe lak grunning og alt det så spør du åm gruning til plastik..og husk ha masse lys når du lakerer... Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har også tenkt til å gjøre dette i vinter, er driit lei av fargen. også montere nye skjermer, bytte styre og litt sånt. Ingen som har en tsx worklog a? kunne vært interessant. Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bump. Lurer på hva jeg skal gjøre med tanken, den er jo ikke akkurat plast Skal jeg dra sandpapir over den ? Lenke til kommentar
Mister Awesome Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Har også tenkt til å gjøre dette i vinter, er driit lei av fargen.også montere nye skjermer, bytte styre og litt sånt. Ingen som har en tsx worklog a? kunne vært interessant. 7133963[/snapback] Det er mange worklogger til tsx på Mopedportalen. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bump. Lurer på hva jeg skal gjøre med tanken, den er jo ikke akkurat plast Skal jeg dra sandpapir over den ? 7207662[/snapback] Mattes ned med sandpapir ja, førsøk å ikke komme gjennom den gamle primeren (dersom det ikke er rust da, dette må fjernes først). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå