Sing Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg har planer om å kjøpe meg ny PC i nermeste fremtid, og jeg har bestemt meg for dette kabinettet. Men så ser jeg at SHG selger en annen verson av kabinettet enn de andre butikkene, nemlig Evolution-versonen. Etter å ha sett på bilder på Silverstone sine sider finner jeg ikke andre forskjeller enn noen mm. i høyden, og at vifta over der PCI- og PCIe-portene kommer står på skrå på Evolution. Da jeg har tengt å kjøpe et DX10 skjermkort, kommer vifta på Evolution til å være i veien? Eller gir det bare bedre termiske egenskaper? Et annet spørsmål er jo om i jeg i det hele tatt får plass til et slikt skjermkort Men Kabinettet støtter ihvertfall ATX-strømforsyninger, så det blir ikke noe problem. Jeg har lagt ved et bilde som viser ett eller annet ATI skjermkort i et moddet SG01, som jeg mener at beviser at det blir plass til et helt greit skjermkort Har også tatt med noen bilder av denne vifta som er utgangspungtet i all min tvil Silverstone SG01 Evolution Silverstone SG01 Takker for alle svar Endret 17. oktober 2006 av Sing Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Takker for alle svar 7090757[/snapback] Eller de svarene du ikke får.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå