Chakl Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Synes virkelig at læreren din er latterlig, du uttrykte jo kun en deilig følelse med noe uprovoserendes ord. Tar hun det som banning, hva mer skal jeg si? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Banner hele tiden jeg. Det gjør alle kompisene mine og, hva er galt med det? Bruker mest "faen" og "helvete ass". Er vel ikke så galt det, vel? F.eks i timen i dag, hadde lagd meg boller for noen dager tilbake, og hadde dem med på skolen i dag. Så etterhvert da jeg dreiv og spiste den, mista jeg den på gulvet, så brølte jeg ut "Faen i svarte hælvete", men læreren brydde seg ikke. Endret 18. oktober 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
Arang Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Si til læreren din at du har lagt merke til at hun bruker ord som "er", "jeg" og "og" ofte, og at det tyder på dårlig ordforråd. Banning er ikke et tegn på idioti. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Folk som banner er ikke idioter. Banning i et setning bare forsterker det du prøver å si. Flott med banneord. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som har link til Monty Python - The F-word? Den kunne hun læreren jaggu trengt å se. Jævla folk som banner som faen er da for helvete faen ikke mer jævla idioter enn jævla vanlige folk, da, faen. 7090782[/snapback] Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Noen som har link til Monty Python - The F-word? Den kunne hun læreren jaggu trengt å se. Jævla folk som banner som faen er da for helvete faen ikke mer jævla idioter enn jævla vanlige folk, da, faen. 7090782[/snapback] noob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå