Airwave Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Hei! Har en "gammel" pc som ikke har vært i bruk på årevis og som jeg nå skulle hatt i gang og selfølgelig har den gamle musen tatt kvelden og det finnes ikke PS/2 tilkobling på maskinen. Er det noen som vet om nettbutikker som fortsatt selger gammeldags seriel mus til "COM" porten, eventuelt hvor jeg kan få tak i en overgang fra PS/2 til COM om det eksisterer? Endret 17. oktober 2006 av Airwave Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) slettet Endret 27. august 2019 av -=CH=- Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Løfter denne posten da jeg ikke har fått tak en overgang enda da han som svarte over var blitt utsolgt.. Noen andre som vet om noen som selger slike overganger? Lenke til kommentar
kindings Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Løfter denne posten da jeg ikke har fått tak en overgang enda da han som svarte over var blitt utsolgt.. Noen andre som vet om noen som selger slike overganger? 7196136[/snapback] Sjekket CO ? Trodde også det var mulig å få tak i slike mus, noen her har sikkert liggende. Har selv en stk igjen, men bruker den selv på en eldre PC uten PS/2 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Vi har sikkert noe på job som du kan få Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Flott, sender deg en PM straks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå