Hmm.. Skrevet 6. november 2002 Rapporter Del Skrevet 6. november 2002 Dersom en oppgraderer minnet på en bærbar, er det ok å kjøpe 3rd party brikker da? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 6. november 2002 Rapporter Del Skrevet 6. november 2002 Det kommer vel an på om du er villig til det...man får vel høyere ytelse og bedre kvalitet ved kjøp av en bedre brikke. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 6. november 2002 Rapporter Del Skrevet 6. november 2002 Fungerte helt greit hos meg med disse til min Compaq; http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...43&GrpID=4&s=pl Lenke til kommentar
Hmm.. Skrevet 7. november 2002 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. november 2002 Takk for tipsene begge to :smile: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. november 2002 Rapporter Del Skrevet 7. november 2002 Det skal gå helt fint å bruke 3.parts minne. Du får samme ytelse til lavere pris og garanti og reklamasjonstid er fortsatt lang nok (hhv. 1-3 år og 5 år) Merkeminne er greit for de som ønsker å overklokke, men siden dette er snakk om en bærbar så tror jeg ikke du ønsker det. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. november 2002 Rapporter Del Skrevet 9. november 2002 Hverken Apacer eller twinMos ram fungerer på min 17xl569 compaq maskin. Hadde jeg hatt mulighet for å komme meg inn i bios (skikkelig en med innstillinger osv) hadde løsningen sikkert vært der, men får ikke sjekket hvilke innstillinger rammen står på. Noen som har en lignende maskin som de har oppdatert ram på og som vet hva som funker? irriterende å betale så mye i retur osv. for noe så lite. men får vel sjekke om Kingston minnet fra komplett vil fungere. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 11. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2002 Etter grundig søken fikk jeg endelig fatt i minne som passet. Kingston ble redningen med sin KTC/256LP fra mamoz web-butikk. Spesiallbestilling fra england, men det funket heldigvis!! ca 1300 kroner etter porto og noen dagers venting Lenke til kommentar
Daggad Skrevet 11. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2002 Jeg har nylig kjøpt en IBM Thinkpad A31, er minneoppgradering med uorginalt minne noe som går ut over garantien på maskinen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå