Hansforum Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg ønsker å lage en, hvilke programmer trenger jeg, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kva har du? Av gratisprogram finst t.d. Gimp med Animation Package eller MS GIF Animator, som eg fann med Google. Det er ein tutorial for Gimp her. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvis du har penger, så er jo photoshop imageready også et veldig godt program. Ellers har du også forskjellige programmer fra macromedia. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har Photoshop CS2 samt programvare som følger med canon kameraer. Vet ikke om det er slike muligheter der? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 I PS CS2: Window --> Animation (eller noko slikt). Det vart vist korleis ein gjorde det i ein episode av Photoshop TV for ikkje so lenge sidan, men det har eg naturlegvis gløymd... ImageReady er ein del av PS (trykk på knappen nederst i verktøyboksen), men eg trur det er omlag det same som i PS. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2006 Takk. Imageready funket det Nå har jeg klart å lage en snutt, men jeg får ikke lagret den i Gif. Bare macromedia og så lagre hvert bilde som gif, ikke hele animasjonen. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Takk. Imageready funket det Nå har jeg klart å lage en snutt, men jeg får ikke lagret den i Gif. Bare macromedia og så lagre hvert bilde som gif, ikke hele animasjonen. Hva må jeg gjøre? 7121953[/snapback] Trykk på save optimized as... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå