Gå til innhold

Bærbar til max 7000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke Intel GMA 950 møkkadårlig da? FIFA krever vel litt av skjermkortet..?

7092136[/snapback]

Intel GMA 950 er meget bedre en du tydeligvis tror... Fifa krever ikke all verden av grafikk og GMA 950 vil som skrevet før takle dette med glans...

Jeg gidder ikke å liste opp alle spillene dette kortet klarer, men bruk forumet og les litt i gamle poster....

Lenke til kommentar

Jada-jada, ro deg ned litt nå. Du må ikke anbefale akkurat DIN maskin til alle som ser etter en maskin til under 7k. Du kan få maskiner med bedre grafikk enn din til denne prislappen...

Trådstarter: Om du har planer om å spille Fifa 07 kan du glemme det på den nevnte PC'en. Se etter enten ATi eller Nvidia i beskrivelsen på skjermkortet.. Da vil du kunne kjøre spillet akseptabelt..

Lenke til kommentar
Jada-jada, ro deg ned litt nå. Du må ikke anbefale akkurat DIN maskin til alle som ser etter en maskin til under 7k. Du kan få maskiner med bedre grafikk enn din til denne prislappen...

Trådstarter: Om du har planer om å spille Fifa 07 kan du glemme det på den nevnte PC'en. Se etter enten ATi eller Nvidia i beskrivelsen på skjermkortet.. Da vil du kunne kjøre spillet akseptabelt..

7092506[/snapback]

Ro meg ned? Min maskin? Jeg anbefaler den jeg syntes er best til denne prisen, og det er etter min mening denne...

Jeg spiller mest med min Dell 9400 og skal vi snakke om spill pc til 7000,- så blir i grunn dette bare tull...

Du kjenner tydeligvis ikke ytelsen til GMA950 du heller...

Dette har blitt diskutert opp-ned-frem og tilbake mange ganger, og til slutt så blir man faktisk litt lei av å forsvare et skjermkort enkelte ikke har peiling på...

Jeg spiller tiltler som WOW-Mafia-Maxpayne 1-2-Hitman serien-Medal og Honor serien-No one liver forever 1/2-Battefield glatt med dette skjermkoret så kom ikke å fortell at dette kortet ikke skulle klare Fifa...

Kjørte denne testen her http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest og det nærmeste spillet jeg fant Fifa var Fifa Wourd Cup 2006 som den selvsagt besto med glans "no problemo" maskinen hadde masse å gå på og kan kjøre det strålende...

Når jeg anbefaler et produkt så ser jeg på behovet, og behovet her var en god maskin med 15,4 skjerm som takler disse enkle spillene "noe denne gjør med glans"

Hvis mennesker spør om en maskin man kan spille nyere og tunge 3D spill så anbefaler jeg en maskin med min X1600/GO7600 skjermkort men det var ikke tilfelle her samt man ikke får en maskin med disse kortene til 7000,-.

"Bruk forumet å les litt i gamle poster" var mitt råd, da det står masse om dette bare den siste uken...

Er dette en grunn for at jeg må roe meg ned? Nei vet du hva jeg har faktisk aldri giret meg opp i dette tilfellet...

Jeg må nok en gang forklare med tesje at GMA950 faktisk takler MYE mer en feks trådstarter og du har viten om, selv om dette har blitt skrevet sikkert 300 ganger her inne på forumet av maaaaaange som faktisk har maskiner med dette kortet og ikke bare "tror" slik du gjør...

PS-Nå skal jeg roe meg ned...

Lykke til!

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...