Aalton Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Simple Machines Forum har forresten en løsning her, tror det er 30 sekunders frist for å endre på innlegg. Endrer du innen fristen, dukker ikke beskjeden opp - bare når du redigerer etter at fristen har gått ut. Er dette mulig å få til i IPB?7093126[/snapback] Vi har den muligheten, ja Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi har den muligheten, ja Vil det være aktuelt å vurdere å skru på funksjonen? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kunne dere gjøre det eller? Hadde satt pris på det Men ville heller sett AJAX editoren i IP.Board 2.1.*, men klarer meg med 30 sekunders fristen.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vi har den muligheten, ja Vil det være aktuelt å vurdere å skru på funksjonen? 7093817[/snapback] Sist vi gjorde det ble det mye oppstyr for alle de som driver med større tråder der førsteinnlegget oppdateres titt å ofte. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Hvordan kan det bli oppstyr med det? Forklar gjerne! Personlig synes jeg fristen for å kunne redigere et innlegg uten den "meldingen nederst" burde være nærmere fem minutter... Og hva kommer nå? Jo: Endret 18. oktober 2006 av moskus Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Sist vi gjorde det ble det mye oppstyr for alle de som driver med større tråder der førsteinnlegget oppdateres titt å ofte. I slike innlegg som du omtaler er det jo bare rett og rimelig at teksten dukker opp. Her snakker vi i de fleste tilfeller også om store tekstmengder, og teksten blir ikke på langt nær så markant. Endret 18. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Bare så det er sagt. Ser ikke problemet med den linjen. Tidligere var det vel mulig å endre innlegget uten at noen visste om det hvis man gjorde det før det var kommet svar etter innlegget. Det er også en mulighet. Forøvrig, er 5 minutter alt for lenge. Som det er blitt nevnt, på enkelte forum skjer ting veldig raskt. Uansett, å implementere en funksjon som sjekker hvor mye som er redigert, for så å avgjøre om linjen skal legges til, synes jeg er bortkastede resursser. Tiden kan brukes bedre. (Til å få skikkelig tab i code taggen ). Ørjan... Endret 18. oktober 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg ser heller ikke problemet med at denne linjen vises heller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Et innlegg som originalt er på én linje dobles, og det ser absolutt ikke bra ut. I visse tilfeller syns jeg teksten tar fokuset bort fra selve innleggets innhold.7093814[/snapback] Så mao en endring av utseende på beskjeden, så slipper man å modifisere i selve IPB? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Vi har den muligheten, ja Vil det være aktuelt å vurdere å skru på funksjonen? 7093817[/snapback] Sist vi gjorde det ble det mye oppstyr for alle de som driver med større tråder der førsteinnlegget oppdateres titt å ofte. 7095512[/snapback] Det der var da snakk om noe helt annet. Nå tror jeg du har misforstått litt. Det der var jo en "sperregrense" dere innførte da, på at man ikke kunne redigere et innlegg om 10 minutter var gått siden forrige redigering (noe som jo var helt urimelig, men som er bedre omtalt i visse andre tråder: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=365256&hl= og https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...830&hl=+kritikk Jeg har forøvrig selv irritert meg over denne linjen og for en god stund siden laget jeg selv en tråd rundt dette emnet, hvor en del forslag ble diskutert. Les i den Mr.Berg og se om du finner noe interessant. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=391341&hl= Endret 18. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg har skjønt hva du mente TSP - Vi har en funksjon som lar oss velge dette, vi som er admins/mods kan velge om vi ønsker å vise denne linjen via en enkelt hake nederst i vinduet i innleggs-editoren, denne burde det jo enkelt være muligheter for å gjøre synlig for brukere også, evnt så kan vi slå på denne funksjonen som gjør at linjen ikke vises om noen har redigert innelgget innen en viss tid Lenke til kommentar
TSP Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 For all del; ikke gi muligheter for redigeringshaker til brukerne det blir det bare styr av. Forøvrig sa jeg ikke at det nødvendigvis var du som misforsto, men Ueland Stemmer delvis for den løsningen om at hvis det redigeres innen en viss tid skal det ikke vises noen slik tekst. Men kun så lenge den grensen ikke er på mer enn ett minutt. Men jeg er egentlig litt interessert i å prøve å finne et par alternative måter. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) jeg slenger meg på, +1 til dette tiltaket Endret 18. oktober 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Stemmer delvis for den løsningen om at hvis det redigeres innen en viss tid skal det ikke vises noen slik tekst. Men kun så lenge den grensen ikke er på mer enn ett minutt. Men jeg er egentlig litt interessert i å prøve å finne et par alternative måter. Hvilke alternative måter er du ønsker? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) tar meg den frihet å komme med alternativt forslag. Bildene bør si det meste: Før: Etter: Endret 23. oktober 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det forslaget der er jo mer eller mindre det samme som mitt ene i den tråden jeg linket til da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=3833026 @Aalton; noen eksempler på alternative måter ble da linket til i ett av mine tidligere innlegg. Endret 23. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ja, det har du jommen rett i strategispilleren! Virker som jeg kopierer dine poster i dag, med tankte på en av mine (våres?) poster i webdesign med avstemning.. hehe Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Denne linja, som dukker opp etter at jeg og andre redigerer innlegg her på forumet, begynner egentlig å bli litt irriterende. Det er ikke noe poeng å fortelle meg meningen med å vise denne, da jeg skjønner dens funksjon helt fint. Jeg blir derimot irritert når jeg skriver én bokstav feil og retter dette, for deretter å få denne setningen under innlegget. Jeg er veldig enig med deg, Berg.Når man har skrevet ett "pent", oversiktlig innlegg, for eksempel i en førstepost, og må redigere én liten typo, én bokstav, så er det utrolig frusterende å få en stygg liten linje nederst i innlegget sitt. Simple Machines Forum har forresten en løsning her, tror det er 30 sekunders frist for å endre på innlegg. Endrer du innen fristen, dukker ikke beskjeden opp - bare når du redigerer etter at fristen har gått ut. Er dette mulig å få til i IPB? Den fuksjonen hadde jo vært helt perfekt. Og med 30 sekunder får man ikke for god tid, heller ikke for dårlig tid. Støttes fullt ut av meg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 ja, det har du jommen rett i strategispilleren! Virker som jeg kopierer dine poster i dag, med tankte på en av mine (våres?) poster i webdesign med avstemning.. hehe 7135222[/snapback] hehe, jaja, begynner å bli veldig normalt det der skjønner du, jeg er så poppis... Neida, men det er jo en forskjell da, jeg får ideene og legger ved eksempel/forslag, men du snakker bedre for deg og er flinkere i PS eller paint Men; jeg stemmer for mitt og qualbeens forslag, se på hans bilde for hvordan det da skal være, mangler ett par ting på mitt bilde. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kan ikkje påstå at eg har opplevd dette som noko problem, eg synest det bør stå ei linje i ein post som er redigert. Det er derimot ingenting i veien for at denne linja er litt mindre, eventuelt plassert litt meir strategisk som i forslaget til qualbeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg