M.I.K.E Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei alle sammen Jeg har en helt ny pc og en emu1212 proffesional lydkort, som ikke jeg får lyd på. Vet noen hvordan man kan se om lydkortet er riktig instalert/montert? fordi jeg har nemlig oppgradert drivere for hovedkort og lydkort, men får alikevell ikke lyd på pcen. Kan noe av dette ha noe med selve monteringen av lydkortet å gjøre? Vil helst vite om det er en software løsning for å finne ut om lydkort er riktig instalert. Før jeg åpner maskinen. takk på forhånd Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei,hva slags PC ?Hva slags operativ-system ? Lenke til kommentar
radiated Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei! Først, sjekk om du har kablet riktig, kortet er ganske dårlig merket med hva som er ut/innganger. Deretter sjekk at Patchmix DSP kjører. Hvilken samplingsrate er det du spiller av? Hvis du vil spille av f.eks 96000hz må du starte en 96000hz session i Patchmix. Skal du høre på CD / mp3 må du starte en 44.100hz session. Sjekk også at sync står på internal. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei,hva slags PC ?Hva slags operativ-system ? 7091162[/snapback] E-MU støtter bare Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå