DE1 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Heisann! Jeg har mistet coveret til Pinnacle-cd'en min her. (Studio 9 ver. 9.1.2) Jeg trenger det virkelig nå. Kan jeg gå tilbake til der jeg kjøpte den og få ny key når jeg viser cd'en? Noe annet sted jeg kan skaffe en lovlig key? Siden det ikke er lov å snakke om piratkopi og slikt her så taes slike ting på PM og ikke på forumet.. Takk! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, slike ting tas ikke engang på pm . Om du har mistet serialen din har du egentlig et problem...for det er den som er verdien - ikke cd'en din.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Nei, slike ting tas ikke engang på pm . Om du har mistet serialen din har du egentlig et problem...for det er den som er verdien - ikke cd'en din.. 7090325[/snapback] Så det er ikke mulig å på noen annen måte enn gjennom å kjøpe en ny verson for godt over 500,-? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Kan tenkje meg at support-telefonen til Pinnacle er den beste staden for dette. Om du ynskjer eit billegare alternativ, som truleg er minst like bra, om ikkje betre, sjå på Magix Movie Edit Pro. Det koster 495kr frå importøren Boston.no. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har jeg ikke tid til.. er nødt til å finne en key. Har deadline på en film til 9.november... Pinnacle er det eneste programmet jeg er kjent med. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Forresten, jeg har pinnacle inne på en annen pc i huset. Er det mulig å finne ut hvilken key det var? Lenke til kommentar
Kamerakjøper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Forresten, jeg har pinnacle inne på en annen pc i huset. Er det mulig å finne ut hvilken key det var? 7090739[/snapback] Prøv "My passport" under "Help". Hvis det er "Passport" du tenker på da... Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Godt mulig slik ligger i registeret. Start regedit og søk litt rundt etter Pinnacle-navnet eller lignende og se etter lovende verdier. Det er også godt mulig at nøkkelen i såfall er kryptert, så hvis du må oppgi den under installasjonen av programmet kan det bli vrient. Hvis du derimot må oppgi nøkkel første gang programmet kjøres etter installasjon kan du forsøke å installere, og så kopiere registerverdiene fra gamlemaskina. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Godt mulig slik ligger i registeret. Start regedit og søk litt rundt etter Pinnacle-navnet eller lignende og se etter lovende verdier. Det er også godt mulig at nøkkelen i såfall er kryptert, så hvis du må oppgi den under installasjonen av programmet kan det bli vrient. Hvis du derimot må oppgi nøkkel første gang programmet kjøres etter installasjon kan du forsøke å installere, og så kopiere registerverdiene fra gamlemaskina. Det kan dog være at kundeservice kan godta den informasjonen som ligger der, og at de kan gi ut ny på grunnlag av den. Men det er slett ikke sikkert... Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) Heisann! Jeg har mistet coveret til Pinnacle-cd'en min her. (Studio 9 ver. 9.1.2) Jeg trenger det virkelig nå. Kan jeg gå tilbake til der jeg kjøpte den og få ny key når jeg viser cd'en? Noe annet sted jeg kan skaffe en lovlig key? Siden det ikke er lov å snakke om piratkopi og slikt her så taes slike ting på PM og ikke på forumet.. Takk! 7090286[/snapback] Dersom du har registrert produktet ditt hos produsenten burde det være lett å få en key fra dem. Viser det noen opplysninger om key e.l. i About-boxen på den andre PC-en du hadde installert programmet på? Endret 18. oktober 2006 av fishlake Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Har du sjekket på selve cd plata, alle mine tidliger pinnacle versjoner har hatt koden printet på selve plata. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Har du sjekket på selve cd plata, alle mine tidliger pinnacle versjoner har hatt koden printet på selve plata. 7099615[/snapback] Jupp, står ikke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå