Gå til innhold

Hvordan finne igjen key til Pinnacle?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har mistet coveret til Pinnacle-cd'en min her. (Studio 9 ver. 9.1.2)

Jeg trenger det virkelig nå. Kan jeg gå tilbake til der jeg kjøpte den og få ny key når jeg viser cd'en?

Noe annet sted jeg kan skaffe en lovlig key? Siden det ikke er lov å snakke om piratkopi og slikt her så taes slike ting på PM og ikke på forumet..

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, slike ting tas ikke engang på pm :).

Om du har mistet serialen din har du egentlig et problem...for det er den som er verdien - ikke cd'en din..

7090325[/snapback]

Så det er ikke mulig å på noen annen måte enn gjennom å kjøpe en ny verson for godt over 500,-?
Lenke til kommentar

Godt mulig slik ligger i registeret. Start regedit og søk litt rundt etter Pinnacle-navnet eller lignende og se etter lovende verdier. Det er også godt mulig at nøkkelen i såfall er kryptert, så hvis du må oppgi den under installasjonen av programmet kan det bli vrient. Hvis du derimot må oppgi nøkkel første gang programmet kjøres etter installasjon kan du forsøke å installere, og så kopiere registerverdiene fra gamlemaskina.

Lenke til kommentar
Godt mulig slik ligger i registeret. Start regedit og søk litt rundt etter Pinnacle-navnet eller lignende og se etter lovende verdier. Det er også godt mulig at nøkkelen i såfall er kryptert, så hvis du må oppgi den under installasjonen av programmet kan det bli vrient. Hvis du derimot må oppgi nøkkel første gang programmet kjøres etter installasjon kan du forsøke å installere, og så kopiere registerverdiene fra gamlemaskina.

Det kan dog være at kundeservice kan godta den informasjonen som ligger der, og at de kan gi ut ny på grunnlag av den. Men det er slett ikke sikkert...
Lenke til kommentar
Heisann!

Jeg har mistet coveret til Pinnacle-cd'en min her. (Studio 9 ver. 9.1.2)

Jeg trenger det virkelig nå. Kan jeg gå tilbake til der jeg kjøpte den og få ny key når jeg viser cd'en?

Noe annet sted jeg kan skaffe en lovlig key? Siden det ikke er lov å snakke om piratkopi og slikt her så taes slike ting på PM og ikke på forumet..

Takk! :)

7090286[/snapback]

Dersom du har registrert produktet ditt hos produsenten burde det være lett å få en key fra dem.

Viser det noen opplysninger om key e.l. i About-boxen på den andre PC-en du hadde installert programmet på?

Endret av fishlake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...