Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finner ikke trådløs nettverkstilkobling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg installerte drivere osv før jeg satte inn nettverkskortet, jeg prøvde akkurat å legge til maskinvaren manuelt; "Følgende maskinvare ble installert: D-Link AirPlus G DWL-G122 Wireless USB Adapter(rev.B). Programvaren for denne enheten er installert, men virker kanskje ikke skikkelig. Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10)". Altså, USB Adapter er jo feil.. Problemet er jo også at jeg ikke finner Trådløs Nettverkstilkobling i Nettverkstilkoblinger, men det krever kanskje at jeg installerer det trådløse nettverkskortet først? Dessuten er det DWL-G510 jeg har.

Endret av Enhuine
Lenke til kommentar

Hmmm :hmm:

Stemmer det at du ikke vil få opp Trådløs Nettverkstilkobling i Nettverkstilkoblinger, før kortet er installert.

Men, så på det andre der også...

At den installerte DWL-G122 USB sak og ikke DWL-G510 PCI kort?

Prøv å gå på Enhetsbehandling finn det trådløse kortet og prøv å legg inn driveren manuellt, tror det heter oppdater driver.

Prøv å let frem riktig driver på CD`en, bruk utforsker og let deg frem til riktig driver på CD`en

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke finner nettverkskortet på enhetsbehandling, selv om jeg har installert driverne på cden og satt inn kortet. Det lyser til og med på kortet om at det er riktig satt inn :( Kan ikke velge hvilke drivere jeg skal installere på cden heller, selv om jeg utforsker den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...