Temuco Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Finner ikke det trådløse nettverkskortet mitt når jeg setter det inn i pcen, har heller ikke en trådløs nettverkstilkobling i mappen nettverkstilkoblinger.. Trodde at dette skulle gå automatisk i XP. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Litt info hadde vært greit, PCI kort eller USB dongel? Produsent osv.. Endret 17. oktober 2006 av moav Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Litt info hadde vært greit, PCI kort eller USB dongel?Produsent, navn osv.. 7090116[/snapback] DWL-G510 AirPlus G Wireless PCI Adapter laget av D-Link. Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Prøv på Kontrollpanel -> Legg til maskinvare evnt se på Kontrollpanel -> System -> Maskinvare -> Enhetsbehandling se etter om det er noen enheter med ! eller ? Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hmm var inne hos d-link. Fulgte det med en hurtiginstallasjon guide? For på de jeg leste ser det ut som du må installere drivere og programvare før du putter kortet inn i pc`en! Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Jeg installerte drivere osv før jeg satte inn nettverkskortet, jeg prøvde akkurat å legge til maskinvaren manuelt; "Følgende maskinvare ble installert: D-Link AirPlus G DWL-G122 Wireless USB Adapter(rev.B). Programvaren for denne enheten er installert, men virker kanskje ikke skikkelig. Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10)". Altså, USB Adapter er jo feil.. Problemet er jo også at jeg ikke finner Trådløs Nettverkstilkobling i Nettverkstilkoblinger, men det krever kanskje at jeg installerer det trådløse nettverkskortet først? Dessuten er det DWL-G510 jeg har. Endret 17. oktober 2006 av Enhuine Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hmmm Stemmer det at du ikke vil få opp Trådløs Nettverkstilkobling i Nettverkstilkoblinger, før kortet er installert. Men, så på det andre der også... At den installerte DWL-G122 USB sak og ikke DWL-G510 PCI kort? Prøv å gå på Enhetsbehandling finn det trådløse kortet og prøv å legg inn driveren manuellt, tror det heter oppdater driver. Prøv å let frem riktig driver på CD`en, bruk utforsker og let deg frem til riktig driver på CD`en Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Problemet er at jeg ikke finner nettverkskortet på enhetsbehandling, selv om jeg har installert driverne på cden og satt inn kortet. Det lyser til og med på kortet om at det er riktig satt inn Kan ikke velge hvilke drivere jeg skal installere på cden heller, selv om jeg utforsker den. Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Prøv med de driverene her Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Har DWL-G510 jeg, fant driverne tho Det er to drivere; DWL-G510 og DWL-G510_revB, vet du hva forskjellen er? Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Det står faktisk H/W Ver.: C2 og F/W Ver.: 5.00 på min, betyr det at jeg har "revision" C..?? Lenke til kommentar
moav Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Artig.. Tror det betyr at du har rev C, ja..... Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Snooooodig Fortsatt ikke løst, må vel nevnes at jeg akkurat har installert windows, kanskje det er noe med instillingene i xp? Endret 19. oktober 2006 av Enhuine Lenke til kommentar
Temuco Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Er det noen enheter med gule utropstegn i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå