Gå til innhold

Bc: Updated Professsions

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  TheOneAsk skrev:
Skinning kan ikkje bli 400 nei, like greit..

Herbalist 400, det skal eg klare fort nok.

7090172[/snapback]

Samme her. Har hatt skinning på 300 siden lvl low 40-ish og herba på 300 siden high 40-ish, så det er vel ikke noe problem å dunke herba opp i taket ganske fort.

Gleder meg til å se hva som selger godt og ikke etter at BC har kommet ut. Jeg mistenker at veldig mange kommer til å storme de nye områdene, så etter et par uker er det en gullgruve å samle mer tradisjonelle materialer.

Lenke til kommentar
  Torinogut skrev:
"Super mana potion"  :ermm:

7090730[/snapback]

Combat Mana Potion

Greater Mana Potion

Lesser Mana Potion

Major Mana Potion

Mana Potion

Minor Mana Potion

Superior Mana Potion

Men disse går greit?

Anyways, det blir jo World of Starcraft: Burning Crusade, så hvorfor ikke blande inn en knæsj D2:LoD-ishe potion-navn?

Lenke til kommentar
  Zethyr skrev:
  Torinogut skrev:
"Super mana potion"  :ermm:

7090730[/snapback]

Combat Mana Potion

Greater Mana Potion

Lesser Mana Potion

Major Mana Potion

Mana Potion

Minor Mana Potion

Superior Mana Potion

Men disse går greit?

Anyways, det blir jo World of Starcraft: Burning Crusade, så hvorfor ikke blande inn en knæsj D2:LoD-ishe potion-navn?

7090783[/snapback]

Jepp, alle disse går greit. Hvorfor ikke blande inn D2:LoD? Fordi det høres mongo ut.

Lenke til kommentar

Mja.. fikser vel Master Axesmith + Alchemy på warrioren om delene som trengs ikke mines og er bop.

og samtidig Master Hammersmith for den imba macen på thottbot for paladinen. Deep Thunder Udiskutabelt den desidert beste paladin macen som det sikkert kommer til å bli i TBC pre-patch iaff. 2-3 stuns i minuttet eller noe tipper jeg. Ligger på det Hammer of Titans iaff.

Lenke til kommentar

Jeg kommer til å beholde engineering/alchemy som warrioren min har uansett. Så får jeg se hvor bra dem er på lvl 70. Om det skulle vise seg at f.eks BS er bedre på lvl 70, skifter jeg yrke på lvl 70 og skiller opp da.

Jeg har uansett lært av mine feil når jeg grindet meg opp til lvl 60 for uendelig lenge siden. Jeg kommer ikke til å kjøpe noe crafted gear som ikke er konge på lvl 70. Om det da ikke koster et par tre gull selvsagt.

Velg hva dere vil...dere skal ikke tjene en eneste gull fra meg før det er nyttig på lvl 70:)

EDIT: Det er på lvl 70 spillet virkelig begynner. Og når jeg blir lvl 70 elelr når mange nok har blitt det skal jeg lese som pokker på alle forums om hva yrke som er best for f.eks warrior og så velge yrke utifra det.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...