Gå til innhold

F 601 vs. S 304

Anbefalte innlegg

Jeg er i ferd med å kjøpe meg digitalkamera for første gang. Jeg har lett og lest lenge og vel og sitter nå igjen med valget mellom F601 og S304. Er det noen som har no syn på hvilket kamera som er best ?

Jeg skal bruke det for det meste til litt naturbilder og ellers mye ferie og fest bilder. Mye kveldsbilder.

Ps. Og lønner det seg å bestille fra Usa eller et annet land ? Ser det er VELDIG billig i Usa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellen mellom 602 og 304 vet jeg ikke noe om. Har selv et s304 (som i USA heter 3800) og er meget godt fornøyd. Kjøpte mitt i USA og sparte ca. kr. 1000,-, men var da heldig og sparte momsen. Slipper du ikke unna den, er det ikke mye å spare på 304.

602 vet jeg ingenting om, men det er vel et dyrere og mer profesjonelt kamera?! Koster jo nesten 3000,- kr. mer enn 304 her i Norge!

Hvis jeg skulle velge, ville jeg nok valgt 304 og brukt de 3000,- på noe annet gøy!!!!!

Lasse

Lenke til kommentar

Hei

Du kjøpte i USA hvor da, siden du sparte mva fikk du dem til å endre verdi på invoicen?. Sparte du bare 1000 kr ? ser på nettbutikker at de ligger ned til 300 usd x 7.36 = 2200 + frakt.

Håper på svar da jeg er interesert i å kjøpe ett 304 kamera.

Bent

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...