Faris Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Lan for en god stund siden. Vi satt og spilte CoD2 hele natta Moro med mye innabords og løpe rundt og flashe hverandre! Har aldri vært på no stort lan, er mye mer tilhenger av kompislan over en helg fks. med masse drikke og god mat. Det er artig det Endret 6. desember 2006 av Faris Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er mye mer tilhenger av kompislan over en helg fks. med masse drikke og god mat. Det er artig det 7437525[/snapback] Enig! Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 beste var nok første gang jeg var på TG....det var i 06... Hadde liksom ikke tid eller råd til å dra no tidligere.... Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hwlan 06 kan ikke vente til 07 Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 beste må ha vore .. gataoLAN v.2 eld 3 dunno.. www.gataolan.net !! Lenke til kommentar
Prey Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det eneste LANet jeg har vært på er et lite lokalt LAN som kalles Burnout. Litt god stemning der men jeg kan tenke meg at den er mye bedre på HW, TG og slikt Lenke til kommentar
Iguil Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Lokale/"små" LAN kan ofte ha like god stemning som store, om ikke bedre. Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 TG er forresten ikke et LAN, det er et data party.. http://techserver.gathering.org/notalan[/url]']"TG is a LAN!" No. LAN means Local Area Network. TG is a computer party. "But there is a LAN at TG! See? TG is a LAN!" No. There is a computer at my house. That does not make my house a computer. "But TG is a LAN party, and we just say LAN for short!" No. TG is not a LAN party. TG is a computer party. Ellers skal jeg om jeg får til transport på TG07, noe jeg vil tro blir det beste datapartyet jeg kommer til å være på (evnt. TG i fremtiden) Ellers blir det beste lanet til nå FroyLan, et lokalt lan med noen hundre deltakere.. Det andre "store" lanet jeg har vært på er vivaco lan, men der gikk strømmen en del, løsningen ble en vifte i sikringskapet Så.. ja, ikke særlig bra.. Lenke til kommentar
tigersager Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 det beste og eneste lanet jeg har vært på er help, som står for helset lanparty, var spessielt morsomt når 2 av gutta løper etter værandre og og at det ender meg at de ødlegger strøm forsyningen til ca 50 stk, hehe Lenke til kommentar
Krezhessh Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Tror det må være digilab04, da var lissom denne lan "følelsen" helt ny og alt var nytt så likte meg veldig godt på det lanet her Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Eneste store lanet jeg har vært på er mk (marikollen-lan) Var vel rundt 100 stk der. Var kult helt til en av adminsa tok strømledningen til en av kompisene mine. Seinere ble noen av oss kastet ut også. Fjortissadmins suger =\ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 TG er forresten ikke et LAN, det er et data party.. 7517296[/snapback] Tull og tøys. De prøver med den propagandaen hvert år. "Vi har jo scene og en fyr som skriker "Er det noe liv a?" og kjipe electronica-bands, dette er jo party!" Tull og tøys. Det er LAN. Lenke til kommentar
Cnet23 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ingen som nevner The Convention da? 06 eller 04 var nok det beste... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hwlan 06. Eneste store jeg har vært på. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Destination Lan 06 og Dreamhack Summer 2006 må være de beste Lana Lenke til kommentar
mkon Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 De fleste lan som er private der vi er rundt 10 stk, pleier å ta av ganske bra;D Men tg 06 var digg, nett og strøm funka der vi satt og vi var full gjeng på ca 15 stk:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Eneste store lanet jeg har vært på er mk (marikollen-lan) Var vel rundt 100 stk der. Var kult helt til en av adminsa tok strømledningen til en av kompisene mine. Seinere ble noen av oss kastet ut også. Fjortissadmins suger =\ 7613611[/snapback] ohh, det må ha vært irriterende. jeg er ikke fan av lan hvor "arrangørene" er en gjeng med drittunger. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) TG er forresten ikke et LAN, det er et data party.. 7517296[/snapback] Tull og tøys. De prøver med den propagandaen hvert år. "Vi har jo scene og en fyr som skriker "Er det noe liv a?" og kjipe electronica-bands, dette er jo party!" Tull og tøys. Det er LAN. 7614260[/snapback] Tror ærlig talt at The-Gathering vet det bedre enn deg http://techserver.gathering.org/notalan Endret 6. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du trenger ikke være enig, men LAN er LAN. Dataparty betyr ikke kjipe konserter og dårlig gjennomført show, jeg skjønner ikke hvorfor de forsøker seg på sånt. TG skal være LAN, uansett hva de skriver på hjemmesiden for å tiltrekke flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå