DuTTZi Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg lurer på hva folk synes om dette oppsette her (fra Netshop). Er det noen andre komponenter jeg burde velge istedenfor (som Netshop har)? Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det hovedkortet du har støtter ikke Core 2 Duo. DU må hat et kort med P965 eller 975X brikkesett. ASUS P5B er å angefale. vet ikke om de har det hos Netshop. Ellers så det ok ut. Det enste er kabinett jeg er litt i tvil på, men det duger sikkert ha en fin dag/kveld! mvh Zaimmer! Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Det heter jo conroe jo, støtter vel det da? Edit: Det støtter Core 2 Duo, står på netshop sine sider... Endret 17. oktober 2006 av DuTTZi Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 ASrock side Ser at det står at det støtter C2D. Mulig man må flashe bios eller noe(ikke mitt område)... Jeg harr gått i surr nå. Når C2D kom, vAR det så nøye med at det kun støttet P965 og nyere versjoner av 975X Men for å være på densikre siden ville jeg ha kjøpt et P965 kort Det funker sikkert...Lykke til med ny PC! :!: mvh Zaimmer! Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Funker fint med eit 945P chipsett også, men det er ikkje noko til å klokke med vist du tenker på å teste det... Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Takker for svar! Har ikke tenkt å klokke... Har jeg valgt riktig type ram? Tjener jeg noe spes på å ta en raskere pc6400 f.eks og er psu'en bra nok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå