Spaz Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Kom ut på nettet i dag: http://www.warp2search.net/article.php?sid...=thread&order=0 Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Er ikke release candidate 0 en gang =) Test den for meg og si hvordan det går og hvor mye maskinen din kræsjer du.. har fryktelig lyst til å prøve da, men... mmm Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Hva er forskjellen på denne og directx 9.0 beta 2 som jeg jeg har (og laster opp) nå?? For interesserte er adressen DirectX 9.0 beta2 Filen er på 30MB og jeg sitter på isdn så den er nok ikke opp før om 1 times tid. :wink: Edit: Linkfeil P.S. Linken vil kun fungere til i morgen eller noe slikt, da jeg ikke har "lov" til å ha så mye data på kontoen min. _________________ Some that died deserve life, and some that live deserve death. J.R.R Tolkien Det som er så fint med standarer, er at det er så mange av dem. Jon A. Feet [ Denne Melding var redigert av: Jon A. Feet på 2002-11-06 20:59 ] Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Btw. Er det slik "evaluation" period på dx9 beta2 og??? sånn at du må reinstallere os-et? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. november 2002 Forfatter Del Skrevet 6. november 2002 Den jeg linket til er nyere versjon (den som kommer etter Directx 9.0 beta3) Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 ok. Da kansellerer jeg min Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Oppdatering: Det var feil fil som ble lekket ut på nettet (eldre versjon av Dx9). Nå har det blitt fikset, slik at dere kan hente ned den korrekte filen http://www.warp2search.net/article.php?sid...=thread&order=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå