olemedkrutt Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hvis jeg fyller munnen med luft, og bruker så musklene til å presse sammen lufta i det ene kinnet hard nok, hører jeg en rar lyd komme fra bakerst i kjevebeinet nær halsen. Lyden minner om en noe skikkelig klistrete, noen flere som har oppdaget dette, og/eller vet hva som skjer? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Oppdaget det nå nettopp Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ikke noe å være redd for ihvertfall. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Får vondt der om jeg blåser opp nok ballonger! Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Får vondt der om jeg blåser opp nok ballonger! 7093484[/snapback] Jeg og.. får skikkelig vondt der hvis jeg blåser opp ballonger. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har dog hatt dette siden jeg blåste opp min første uforsvarlige mengde med ballonger i 6-årsalderen. Har enda ikke krepert! Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Ja, forklaringa e at du har for mye fritid! Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Får det ikke til jeg menhvis jeg gjør det samme i nesa mi så fylle jeg opp masse kanaler inni hodet/nesa med luft (ikke bare øret), noe som gir mye rare lyder Det er antagelig ikkr noe farlig, siden fler har samme greia. det er nok bare måten kroppen din er bygd på. en jeg kjenner klarer å blåse luft ut av øyeplene sine, det er mer kreepy Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Jeg har det samme "problemet", om man kan kalle det det.. Om du blåser hardt nok, kan du faktisk se at du blåser luft inn bak kjeveleddet, slik at du blir nødt til å klemme den ut derfra med en finger.. Min far fortalte at broren hans måtte til lege for akkurat det der da han var ung. Husker ikke hva han sa at det var, men det var et eller annet som "løsnet" der, som helst ikke skulle løsne. Dette var dog ganske mange år siden, og ikke noe man bør ta som en absolutt sannhet nå. www.klaraklok.no vet dette, forresten.. Endret 4. november 2006 av karlpeder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå