Gå til innhold

The wait is over (playstation 3 ad)

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig meir som ein teaser dette her tenker eg.

7091843[/snapback]

Det er jo hovedsakelig det. Vekke oppmerksomhet. Stille spørmål og virke litt oppsiktsvekkende.

Å at verden ikke ser frem til PS3 stemmer nok. men er nok en hel del som gjør det. Større en de som ser frem til 360 og Wii. Siden Sony har hatt Iron grip på markede i sist genrasjon.

7092216[/snapback]

Nei, alle i hele verden ser ikke frem til PS3, men Sony framstiller det slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, at sony hadde hele markedet med irongrip forrige generasjon, betyr nødvendigvis ikke at de vil få det også denne generasjonen. Dette har vi sett snu i de tidligere generasjonene. Du husker vel kanskje selv hvordan playstation kom til "makten". Men at mange venter i spenning på denne kraftmaskinen har du helt rett i :D

Lenke til kommentar

7091843[/snapback]

Det er jo hovedsakelig det. Vekke oppmerksomhet. Stille spørmål og virke litt oppsiktsvekkende.

Å at verden ikke ser frem til PS3 stemmer nok. men er nok en hel del som gjør det. Større en de som ser frem til 360 og Wii. Siden Sony har hatt Iron grip på markede i sist genrasjon.

7092216[/snapback]

7092233[/snapback]

sier ikke det heller. Men av de "vanlige" konsollspillerne som hadde PS2 gjør det. 360 har fått mye fans i hardcore gamere delen. Noe som gjør at den er veldig populær på nett og på forum rundt forbi, der hardcore gamere er. Casual gamere derimot, som min egen far. Er PS det som gjelder.

Lenke til kommentar

7091843[/snapback]

7092216[/snapback]

7092233[/snapback]

sier ikke det heller. Men av de "vanlige" konsollspillerne som hadde PS2 gjør det. 360 har fått mye fans i hardcore gamere delen. Noe som gjør at den er veldig populær på nett og på forum rundt forbi, der hardcore gamere er. Casual gamere derimot, som min egen far. Er PS det som gjelder.

7092316[/snapback]

Hehe, ja alt det er vi helt enige i. Det jeg ikke liker er reklamen :)

Lenke til kommentar

Men tror ikke at absolutt alle som har en ps2, nødvendigvis ser frem til ps3. Vi må huske at de som du kaller for Casual gamere ikke alltid er så opptatt av det nye som kommer, ettersom de kanskje ikke spiller like mye. Tror også prisen vil skremme en del av casual gamerne, men tiden vil vise :)

Lenke til kommentar
Men tror ikke at absolutt alle som har en ps2, nødvendigvis ser frem til ps3. Vi må huske at de som du kaller for Casual gamere ikke alltid er så opptatt av det nye som kommer, ettersom de kanskje ikke spiller like mye. Tror også prisen vil skremme en del av casual gamerne, men tiden vil vise :)

7092394[/snapback]

Det er alt for mange som tenker at konsollkrigen vinnes i høst. Da den vil være utsolgt uansett. Det er i slutten det gjelder. Denne reklamen er her for å gjøre folk oppmerksomme på at det kommer et nytt produkt. Noe som sikkert ikke alle utenom oss her på gamer vet :p

Blir spennende å se hva mer som kommer frem mot USA lansering. Blir også spennende og se hva reveiw de forskjellige spillene får.

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort ifra at den høye prisen gjør at mange tror "dyrest er best". Tror uansett at spillbiblioteket til syvende og sist avgjør sammen med reklame i ulike medier...

Angående teaseren så har det meste allerede blitt sagt.

Lenke til kommentar
Skal ikke se bort ifra at den høye prisen gjør at mange tror "dyrest er best". Tror uansett at spillbiblioteket til syvende og sist avgjør sammen med reklame i ulike medier...

Angående teaseren så har det meste allerede blitt sagt.

7092855[/snapback]

Man kan kanskje tenke det, men de fleste handler etter lommeboka. Ellers hadde vel de fleste hatt den dyreste tv'n, den dyreste recieveren og de dyreste høytalerene, bilene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...