Gå til innhold

The wait is over (playstation 3 ad)

Bromlexl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes ikkje den fekk fram noko særleg bodskap. Folk går ut på taket og ser opp mot himmelen, og poenget var ja? (Jada, eg forstår at alle ser fram mot det store fantastiske som kjem frå himmenlen/verdsrommet, men det er ikkje særleg relevant for speling.) Men eg reknar med at dette bare var starten på reklamefilmen. Forhåpentlegvis gir det meir meining etterkvart.

Lenke til kommentar
Virker som Sony tror de er Gud eller noe slikt. Virker som en reklamefilm for Messias! :D

7091592[/snapback]

Det hadde vært meget spennende å tenke på hvordan Jesus hadde reklamert sin tilbakekomst :hmm::p

7091614[/snapback]

Sony gud? Tull og tøys.. Kanskje den hellige ånde.. :D Men Gud? Nei, den stillingen vet jo alle at det er Ken Kuturagi som har hevd på. Og Jesus, ja det er jo Kaz det :) ..

Harrison, hvem skulle så det være? Jo, en tilfeldig munk selvfølgelig..

Og antikrist må da så absolutt være Nintendo, for det var de som satte i gang hele fxxnskapet!!

:D:D

Litt moro innimellom må vi da ha :D

Lenke til kommentar
Virker som Sony tror de er Gud eller noe slikt. Virker som en reklamefilm for Messias! :D

7091592[/snapback]

Det hadde vært meget spennende å tenke på hvordan Jesus hadde reklamert sin tilbakekomst :hmm::p

7091614[/snapback]

HAhehahe aa!!

Ja så ler man av disse innleggene også da! Nei så bra! :D

Lenke til kommentar

Tenkte på "The second coming" jeg også. Tror ikke Sony scorer bra med denne. De fortsetter sitt hoverte korstog og oppfører seg som om hele verden venter på dem og deres PS3. De gjør det større enn det er og det vil de tape på spør du meg. Det er en spillmaskin, verken mer eller mindre.

Lenke til kommentar
Tenkte på "The second coming" jeg også. Tror ikke Sony scorer bra med denne. De fortsetter sitt hoverte korstog og oppfører seg som om hele verden venter på dem og deres PS3. De gjør det større enn det er og det vil de tape på spør du meg. Det er en spillmaskin, verken mer eller mindre.

7091696[/snapback]

enig med deg der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Vel, om de forsøker å kommunisere at konsollen er dritdiger, så lykkes de jo med det. Ellers har den vel et poeng ved at mange ser frem til lanseringen, men synes ikke det var en spesiellt god reklame.

Lenke til kommentar
Er vel egentlig meir som ein teaser dette her tenker eg.

7091843[/snapback]

Det er jo hovedsakelig det. Vekke oppmerksomhet. Stille spørmål og virke litt oppsiktsvekkende.

Å at verden ikke ser frem til PS3 stemmer nok. men er nok en hel del som gjør det. Større en de som ser frem til 360 og Wii. Siden Sony har hatt Iron grip på markede i sist genrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...