dnthalhuk Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) En ting jeg kan si til blizzard.. ROFLPOPPS! Snakker om å ødelegge et spill.. Glad jeg quita min pally og heile WoW 7093798[/snapback] Ser ikke helt hva som blir ødelagt. De fleste har jo kavet rundt på level 60 i godt over et år nå, og den kan bli morsomt med 10 nye levler, instancer, talents, spells o.s.v. Forandringer fryder. Endret 18. oktober 2006 av Ant1 Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 kan si at jeg har mistet mye av gleden med BC i det siste. men uansett, kommer nok mest sannsynelig til å kjøpe det fordet ;P Lenke til kommentar
Faber Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 tror jeg driter i å lvle min nye warrior ja.. 29 lvls igjen med shaman min til 60:P dual wield is hawt! Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Shamanen min er lvl 55 nå.. paladinen har jeg hatt på 60 i snart 6 måneder.. Jeg har en mistanke om at jeg må starte en bloodelf og en dranei også, bare for kos. Vi får se.. Først og fremt skal jeg lage en ret-pala ut av paladinen min og kjøre crusaderstrike i pvp.. Evt holy shock da.. det ser jo ut til å bli et relativt greit spell.. *tenke* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå