Flunky Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei. Skal kjøpe meg Paintball markør startpakke... noen som kan anbefale noen bra tilbud? for minst mulig penge? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Mitt tips, dropp paintball å start med airsoft i stedet Neida, men ser det går en del billige markører på QXL, å så er det jo tonnevis på ebay, men det er mulig ikke alle selgere der vil sende til norge pga. ebay lovene. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi har en fin Paintball tråd i offtopic delen av forumet der er det endel folk med peiling! Men sånn generelt om du er ute etter en billig og robust nybegynner pakke, anbefaler jeg tippmann sine markører på feks. sandefjordpaintball.no Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 Mitt tips, dropp paintball å start med airsoft i stedet Neida, men ser det går en del billige markører på QXL, å så er det jo tonnevis på ebay, men det er mulig ikke alle selgere der vil sende til norge pga. ebay lovene. 7089924[/snapback] Hmm?:S fant ingen på qxl jeg? kan du sende link? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 www.sandefjordpaintball.no Hvorfor skal du absolutt kjøpe på qxl? Lenke til kommentar
Flunky Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 www.sandefjordpaintball.no Hvorfor skal du absolutt kjøpe på qxl? 7097338[/snapback] Skal ikke d.. men vil ha d billigs mulig:P er student Lenke til kommentar
stiangodo Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Nettsida vår har en stor samling med linker til paintballbutikker og lignende. Linker på godoypaintball.no Skal du kjøpe brukt så anbefaler jeg PBNation (USA) og Splat.no (Norge). Ikke mye spenennde å finne på QXL. Dollarkursen er også lav for tida! (6,154) Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Personlig handlet endel på onsight, tidligere paintball24, og de har god service og bra utvalg. Om du vil handle der, er mer eller mindre alle de pakkene de har lagd greie til start. Bare husk å velg luft og ikke gass. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Personlig handlet endel på onsight, tidligere paintball24, og de har god service og bra utvalg. Om du vil handle der, er mer eller mindre alle de pakkene de har lagd greie til start. Bare husk å velg luft og ikke gass. 8006065[/snapback] Må bare rette deg. Tidligere Onsight nå Paintball24 Men har veldig god erfaring med paintball24 (onsight for de som vil), utrolig service. Endret 23. februar 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 våken, eller kanskje ikke, på 30. time eller no nå, etter et par døgn med dårlig og lite søvn, så jeg blandet litt. Uansett, god butikk, handlet og kommer til å handle endel mer der. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå