xzibiz Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har fått et lite delikat problem på pc'en.. Eg flytta pc'en over fra et telenor inett til bluecom. Etter ca 10 sek var pc'en full av spyware og virus.. Og selsakt hadde eg ikkje antivirus installert. Så dersom eg opner mappa på hdd'en som heiter feks, norton, antivirus, firewall. Lukker maskinen automatisk ner det vinduet. Dersom eg setter inn xp cd'en og rebooter. Begynner den å boote opp cd'en, men etter ei stund får eg opp blåskjem. Så derfor må eg ha eit programm som eg kan boote opp dos, og formatere harddisken derfra. Har Wester Digital SATA 250GB, den som må slettes. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Start - tilbehør - systemverktøy - systemgjennoppretting. Tilbakestill PCen til det punktet før du fikk viruset. Lenke til kommentar
OmniDux Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Start - tilbehør - systemverktøy - systemgjennoppretting. Tilbakestill PCen til det punktet før du fikk viruset. 7089208[/snapback] Og om ikke det fungerer så finner du det du trenger av boot-images på bootdisk.com Lenke til kommentar
xzibiz Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 takk for svar... tok gjenoppretting.. og nå fungeran sånn ca.. Installerer norton internet security tenker eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå