ShadowViper Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) har fått spyware.. det kommer opp et vindu der det står : "YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH SPYWARE! Click OK if you wish to remove it" jeg trykker ok..men da kommer: http://www.black-hatz.com/spyware_cleaner.exe ! opp.. Må ha hjelp Endret 17. oktober 2006 av ShadowViper Lenke til kommentar
simson Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 har fått spyware..det kommer opp et vindu der det står : "YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH SPYWARE! Click OK if you wish to remove it" jeg trykker ok..men da kommer: http://www.black-hatz.com/spyware_cleaner.exe ! opp.. Må ha hjelp 7089029[/snapback] Ikke stol på det første vinduet. Last ned Adaware og Spybot, og scan PC'en din. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) har fått spyware..det kommer opp et vindu der det står : "YOUR COMPUTER IS INFECTED WITH SPYWARE! Click OK if you wish to remove it" jeg trykker ok..men da kommer: http://www.black-hatz.com/spyware_cleaner.exe ! opp.. Må ha hjelp 7089029[/snapback] Ikke stol på det første vinduet. Last ned Adaware og Spybot, og scan PC'en din. 7089061[/snapback] hehe..jeg krysser ut den.. men det kommer det samme..=/ men ok..skal prøve Endret 17. oktober 2006 av ShadowViper Lenke til kommentar
anders-j Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Den tingen som kommer opp er popup som inneholder spyware/virus.. ALDRI klikk på sånne linker.. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Den tingen som kommer opp er popup som inneholder spyware/virus..ALDRI klikk på sånne linker.. 7089087[/snapback] laste ned en fil fra limewire...viruset kom med den Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Prøv å skru av systemrestore før du restarter til safe mode og kjør antivirus samt spyware scan. Post 200! Endret 17. oktober 2006 av Xenofil Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Start - tilbehør - systemverktøy - systemgjennoppretting. Tilbakestill PCen til det punktet før du fikk viruset. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Ikke stol på denne meldingen. Dette er bare en masse tull, du får bare maskina full av mere dritt Annbefaler på det sterkeste og kjøre full søk med antivirus og en spyware sjekk Jeg bruker Ad-Aware jeg, Gratis er det også SupRnova Lenke til kommentar
Brian Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 anbefaler virkelig spyware doctor. koster bittelit, men det er utrolig bra. fjerner alt jeg har vært borti. Lenke til kommentar
ShadowViper Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 TAKK folkens spesiell takk til loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå