indahla Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Jeg skriver google.com i adressefeltet og kommer inn på google.at (østerrike). Noen som skjønner hvorfor dette skjer? Jeg bruker chello fra UPC. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 12:38, skrev cerveza:Jeg skriver google.com i adressefeltet og kommer inn på google.at (østerrike). Noen som skjønner hvorfor dette skjer? Jeg bruker chello fra UPC. At Google velger språk etter hvor IP-adressen hører hjemme? Dette mener jeg og ha hørt engang men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 den gjenkjenner stort sett meg som norsk også. Tror dette går på HOSTNAMET som slutter på .NO eller at den bruker noe av infoen som blir sendt i http requesten. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Gå til kontrolpanelet, og velg "Innstillinger for region og språk". Velg norsk =) Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Får ikke sjekket ie, men i opera er det settings som heter noe som prefered viewing language eller dot.no... Der er det samme greiene.. velger jeg tyrkisk får jeg opp sider som har forskjellige språk på tyrkisk =) tror det er samme i ie, men den i kontroll panel har kanskje også noe å si ja Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Vel... i ren nysjerrighet prøvde jeg å sjekke om man kom til norsk Google med http://www.google.no. Tror nesten de som står bak den siden som dukker opp spekulerer RIMELIG masse i domenenavnet sitt... _________________ Ellers er jeg like blid! [ Denne Melding var redigert av: knutivarr på 2002-11-06 14:14 ] Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 politiet.net hadde jo google.no før! dårlig side som har tatt over! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Quote: Den 2002-11-06 12:38, skrev cerveza:Jeg skriver google.com i adressefeltet og kommer inn på google.at (østerrike). Noen som skjønner hvorfor dette skjer? Jeg bruker chello fra UPC. Gå inn på Google og på høyre side er det noen linker, Den i midten heter instillinger og lar deg velge språk. (ganske selvforklarende). Man kan også velge grensesnitt språk (hacker ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå