Arcus Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Vurdere å selge den ene av mine bærbare, da jeg har kjøpt ny stasjonær og den ikke brukes noe særlig lengre. Er litt usikker på hva jeg skal legge meg på i pris. Det er en litt oppgradert utgave : Toshiba M70 (Pentium M 740 : 1733 MHz) 2048 MB ram (2x1024) 100GB 5400 Sata disk X700 256MB 15,4" skjerm Ellers det vanlige ; DVD +-rw, XP home osv.. Hadde tenkt å prøve meg rundt 8 - 9000 på qxl ... Noen forslag ? Endret 17. oktober 2006 av Arcus Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Selv ville jeg ikke betalt mer enn 4000 tror jeg.. Kan nok få mye mer på QXL eller Finn.no Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325088 Denne har core duo. Og koster under 9000 kroner. Riktignok dårligere grafikkort og halvparten så mye ram, mens prosessoren er endel bedre og man får med Windows XP Pro. I tillegg er komplett sin ny. Så 8000 - 9000 er etter min mening helt urealistisk. Ta deg en runde på nettbutikkene og se hva du faktisk får for den prisen. Endret 17. oktober 2006 av Orjanp Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2006 Med tanke på pris på tilsvarende modell med lavere specs https://prisguiden.no/product.php?productId=41868 synes jeg prisene som har kommet frem var lav. Men uansett, maskinen ble solgt i ettermiddag for 8500,- så spørsmålet mitt er ikke relevant lengre. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Stenges for dårlig bruk av emnefeltet, se forøvrig sticky/annonsering. Det fremgår klar at nemt sticky/annonsering skal leses før en poster i denne kategorien samt at brudd på denne vil føre til stenging. Du rådes herved til å lese denne og forsøke på nytt. Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi. Døme på gode emnefelt: Verdi-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år Verdi-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD Dell P4 2.4GHz 3 år gammel verdi? Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc, deler el.! Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den. Minner forøvrig om forumreglene: Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Brudd på nevnte retningslinjene, enten det gjelder dårlig bruk av emnefelt eller særs manglende informasjon i tråden, vil føre til stenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg