leedsunited Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for å kjøpe en Logitech MX518, men så ser jeg at Microsoft Intellimouse 3.0 får vanvittig mye skryt. Hvilken bør jeg velge, og hvorfor? Jeg har en myk tøymatte fra Clas Ohlson dersom det har noe å si. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vel, jeg har nå en G5 etter at min IE3.0 tok kvelden. Og jeg har bestilt meg en ny 3.0 for å si det sånn... Men jeg har ikke brukt MX518 før så jeg tør ikke sammenligne disse. OT: Leeds SKAL spille i Premier League til neste sesong! Go whites! (Kanskje en litt dårlig sesongstart?) Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 (endret) 3.0 for the win! prøvd ca. alt fra logitec og razor, over lengre tid og ender alltid opp med og ta frem 3.0 igjen og jeg kjenner flere med samme regla. engang 3.0 alltid 3.0. Men smaksak selvsagt, gå i butikk og prøv begge, se hvem som passer hånda di best osv. Endret 18. oktober 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 MX518 har jeg prøvd og den kjentes veldig god ut, men Intellimouse selges jo bare her: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet...57&affId=891353 så den er det litt vanskelig å få prøvd. For å være helt ærlig så ser den ikke spesielt behagelig ut... Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 MX518 knuser denne gamle "luremusa". Den som sier imot, er en idiot! Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Har hatt M518 i et år ca nå pga 3.0 var utgått av prod, den føles helt grei, men har etterhvert følt at den er bittelitt for tung for meg. Komplett har fått 3.0 inn på lager nå btw Postkassa i mårra satser jeg på (: Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) Da var den bestilt :D Gleder meg til å få den svarte sexy saken i hus siden den gamle jeg bruker nå er svært slitt... Slang seg med et kabinett, headsett og tastatur i den pakken og... Endret 20. oktober 2006 av jovaa Lenke til kommentar
leedsunited Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2006 Kan noen si meg høyden, bredden, lengden og vekten på Intellimouse 3.0? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå